Lyčių marketingo priemonės Lietuviškuose festivaliuose

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto magistrantė, Rūta Dambrauskaitė, kuri šiuo metu atlieka tiriamąjį magistro darbą susijusį su lyčių marketingo priemonių naudojimu Lietuviškuose festivaliuose. Jūsų atsakymai man padės atlikti tyrimą ir pateikti šio tyrimo rezultatus, kurie yra labai svarbūs mano moksliniam tiriamajam magistro darbui.

Dėkui už jūsų atsakymus.

Atsakymai viešai nebus publikuojami, tai anoniminė apklausa.

 

26. Jei nesilankėte 24 klausime minėtuose festivaliuose, ar galite nurodyti kodėl?
finansai
Neįdomūs renginiai
apie kkf nezinojau, granatos nedomina - ne mano skonio muzika
Nezinau
Laiko trūkumas. Bendraminčių užimtumas ir pan.
Del laiko
Nebuvo progos sudalyvauti
nebuvo galimybes
Neteko girdeti
Nebuvo galimybės, o apie kino ir šokio festivalius iki šiol nežinojau.
Mažai reklamos.
Nedomina
Nebuvo poreikio ir nepasiekė informacija apie festivalį manęs
Laiko stoka. Tenka atsirinkti mėgstamiausius festivalius.
Nesutampa festivalio laikas su mano laisvu laiku.
Niekas nepaskatino, pasirinkau kitą laisvalaikio veiklą
Granatos live nedomina tuo ką siūlo, kituose neturiu galimybės dėl gyvenamos vietos
Ne
Del uzimtumo.
apie aura neteko girdeti, kino festivalis nebuvo noro/poreikio, granatos - noras buvo, bet nebuvo galimybes sudalyvauti
Todėl, kad jie nėra mano interesų ir pomėgių ribose. Tiesiog ne ta kultūros atšaka
Nes turejau svarbesniu darbu tuo metu, apie kitus nesu girdejes
Renginį renkuosi pagal muziką, atlikėjus.
Tiesiog nebuvau susidomejus
Nebuvo progos.
Norejosi pabandyti viena karta.
-