Lyčių marketingo priemonės Lietuviškuose festivaliuose

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto magistrantė, Rūta Dambrauskaitė, kuri šiuo metu atlieka tiriamąjį magistro darbą susijusį su lyčių marketingo priemonių naudojimu Lietuviškuose festivaliuose. Jūsų atsakymai man padės atlikti tyrimą ir pateikti šio tyrimo rezultatus, kurie yra labai svarbūs mano moksliniam tiriamajam magistro darbui.

Dėkui už jūsų atsakymus.

Atsakymai viešai nebus publikuojami, tai anoniminė apklausa.

 

18. Jei į 17 klausimą atsakėte taip - kuo reklama buvo ypatinga? Ar joje akcentuota lytis?
Perteikiamas festivalio šėlsmas. Lytis nėra akcentuota
Joje buvo akcentuotas renginio turinys, kuris patrauke mano aki
Idomi, israeinga, patraukli
ne
Originalumas, atskleistas renginio savitumas, idėjos pateikimas
Reklama ypatinga tuo, kad perteikia geras emocijas, kuriu gali tiketis nuvykes i festivali. Lytis iskirtinsi viena nera akcentuojama
Lytis nėra svarbu. Reklamai svarbu aiškios informacijos pateikimas, išraiška, kad patrauktu dėmėsį.
Atitiko mano interesus. Ne
Reklama sukėlė teigiamas emocijas ir norą visą tai patirti pačiai. Lytis nebuvo akcentuota.
Nes joje buvo pranešama apie man patinkantį atlkėją. Jeigu mėgstmas atlikėjas vyras, ar skaitosi, kad lytis buvo akcentuota?
Raklma buvo gauta iš draugų ir šeimos.
Lytis nebuvo akcentuojama ir jos akcentavimas manes asmeniskai neveiktu. Nebent butu pateikiamas kazkokis zeminantis ar diskriminuojantis poziuris, tuomet paveiktu neigiamai.
Festivalį rinkomės ne pagal reklamą, tačiau renginio afišose lytis išskiriama nebuvo.
-