LLA apklausa

4. Kaip, Jūsų nuomone, būtų tikslinga reglamentuoti logopedo ne tik kontaktines ar nekontaktines darbo valandas, bet ir visas atliekamas funkcijas?

  1. Kaip skaičiuoti pamoką? 45 ar 60 min? Kur turime būti per pertraukas? Darbe? Budėti? Namie?
  2. Įvesti apmokėjimą už papildomas valandas kaip ir mokytojams, kurie gauna priedus už sąsiuvinių tikrinimą, dalyvavimą komisijose, pirmininkaimą.
  3. Man priimtina pedagogo kvalifikacijos kėlimas ir nuo to priklausantis didesnis atlygis. Tik paskutiniu metu dingo apsiginusio vardą pedagogo atsiskaitymo forma. Tik nuo sąžinės priklauso rodiklių rinkimas ir vardo tęstinumas. Turėtų būti metiniai pokalbiai, kurių metu vadovas galėtų palyginti specialistų pastangas, skirtumus, pažangą, ugdytinių rezultatus... Manau turėtų būti ir skatinimo programa.
  4. Už papildomus darbus specialistai yra skatinami. Konkrečiai- didinamas darbo užmokestis. Už dalyvavimą įvairiose darbo grupėse (išskyrus VGK), už renginių ir įvairių iniciatyvų (akcijų, projektų, konkursų) organizavimą.
  5. kuo daugiau bus palikta teisių nuspręsti apie funkcijas įstaigų vadovams, tuo bus blogiau. Jie, įtraukia po to į sutartis VISKĄ, KO JIEMS REIKIA. dar geriau, jie sako „man nereikia logopedo atliekančio tik savo darbą su vaikais“.
  6. Tiesiog atskirai išvardinti, kas atliekama per kontaktines, o kas - per nekontaktines valandas
  7. -
  8. Padidinti valandų skaičių etate ir pakelti atlyginimą.
  9. Siekiant individualios vaiko pažangos tikslinga kuo daugiau laiko skirti individualiai veiklai su vaiku, individualioms pratyboms - turėtų būti mažesnis vaikų skaičius etatiniam krūviui. Tuomet kiekvienas vaikas gautų dažnesnę ir individualesnę specialisto pagalbą. Ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos sutrikimų šalinimui, sutrikusios kalbos raidos korekcijai geriausi rezultatai pasiekiami dirbant tik individualiai su vaiku. Mokomosios medžiagos įtvirtinimui, plėtojimui tinkamas pogrupinis darbas. Nekontakto valandas norėtųsi skirti veiklai, susijusiai su tiesioginiu darbu: pasiruošimui veiklai, priemonių gaminimui, individualių rekomendacijų rengimui, švietėjiškai veiklai bendruomenei ir sau, kaip specialistui, tobulintis.
  10. Logopedas įtraukiamas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje į visas įstaigai aktualias neformaliojo ugdymo veiklas, renginių vedimą, gerovės komisijos ir įvairių darbo grupių veiklą, kurios nėra numatytos logopedo pareigybiniame apraše.