LLA apklausa

3. Kaip ir kiek šios skiriamos papildomos funkcijos trukdo / netrukdo Jūsų tiesioginiam darbui, t.y. organizuojant ugdymo(si) procesą vaikams / mokiniams?

  1. Labai trukdo budėjimas per pertraukas- nespėjame pasiruošti pamokai, išblaško.
  2. Papildomos funkcijos atima daug papildomo laiko. Logopedai neturi vadovėlių kaip mokytojai, todėl reikia kruopščiai ruoštis pratyboms, o papildoma veikla reikalauja ne tik kontakto su mokyklos bendruomene, bet ir neišvengiamai būtina pildyti daug dokumentų, rašyti projektus, scenarijus, ruošti konferencijos ir kitų renginių medžiagą ir t.t..
  3. Palaipsniui prarandama motyvacija stengtis, tobulėti, dirbti iš idėjos, ieškoti naujų darbo būdų... Iki šiol pirkau ir priemones, ir gaminau jas pati...Tačiau dabar galvoju, o kam plėšytis. Juk ir tų, kurie dirba tik pagal pareigybes atlygis toks pat. Kas iš to, kad aukosiu savo ir savo šeimos laiką. Dėl ugdymo įstaigos stengiausi (gavau 500eu),o įstaiga ką dėl manęs?
  4. Per nekontaktinę valandą per dieną spėju užpildyti žurnalą ir pasiruošti užduotis (įsiklijuoti ruošinius į sąsiuvinius, ieškoti paveikslėlių). Visa kita: rengti rekomendacijas, kompiuterines užduotis, ruoštis susirinkimams, pranešimams, autoriniams seminarams, rengti individualias užduotis, aprašyti pasiekimus tenka namuose arba užtrukti po darbo valandų. Ir nuolatos tenka įrodinėti, kad logopedas nekontaktinių valandų metu IRGI DIRBA. Vadovų nuomone- logopedai turi daug laisvo laiko.
  5. Aišku, kad nepagerina, nes: trikdo tiesioginio darbo reguliarumą, trukmę. Kad gerai atlikti ir kitus darbus turi turėti ne tik gebėjimų, bet ir kompetencijos, vadinasi turi jos įgyti, o tam reikia laiko sąnaudų. kai nesi pakankamai kompetetingas tai dar susilauki priekaištų, o tai paveikia darbuotojo emocinę būklę. (jautiesi nepilnavertis, niekam tikęs, bijai dėl vadovo nepasitenkinimo). Dabar gi, vadovai teigia, kad nuo tokių darbų atlikimo ir priklausys priemokos - tai kelia siaubą.
  6. Sudaro papildomą, neapmokamą darbo krūvį
  7. Dalyvaujant renginiuose nevedamos pratybos,taip nukencia ugdymo kokybe.
  8. Mažiau lieka laiko tiesioginiam darbui su vaikais. Arba dirbame viršvalandžius už kuriuos niekas nemoka.
  9. Bet kokia papildoma veikla su vaikais, tiesiogiai nesusijusi su logopedinėmis pratybomis, vykdoma darbo laiku, vietoje numatytų tiesioginių pratybų - trukdo tęstinei specialisto pagalbai vaikui. Tiesioginė veikla, pratybos vaikams, numatyta minučių tikslumu, todėl vykstant kitai veiklai praleidžiamos numatytos pratybos.
  10. Trukdo vesti numatytas pratybas. Trukdo nuosekliai siekti kalbos sutrikimo pašalinimo.