Literatūros skaitymo įtaka akademiniams rezultatams pradiniame mokykliniame amžiuje

Esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo programos studentė. Šiuo metu atlieku apklausą su tikslu išsiaiškinti savarankiškai skaitomos literatūros ir akademinių pasiekimų pradiniame mokykliniame amžiuje sąsajas. Apklausa anoniminė, o atsakydami į klausimus prisidedate prie tikslių tyrimo rezultatų.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Ar skaitote knygas?

Kiek laiko per savaitę skiriate knygų skaitymui?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Kiek turite vaikų?

    Į kelintą klasę eina jūsų vaikas/-ai?

    Ar jūsų vaikas/-ai moka skaityti?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Kada jūsų vaikas/-ai išmoko skaityti?

      Kiek laiko per savaitę jūsų vaikas/-ai skiria savarankiškam knygų skaitymui?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        Mėgstamiausias jūsų vaiko/-ų kūrinys?

          …Daugiau…

          Žemiau pateiktoje lentelėje prašau pažymėti, ar sutinkate su teiginiais apie jūsų vaiko/-ų skaitymo įpročius. Teiginius vertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kai 1-visiškai nesutinku, o 5- visiškai sutinku.

          Žemiau pateiktoje lentelėje prašau įvertinti jūsų vaiko/-ų mokymosi rezultatus. Teiginius vertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kai 1-labai silpnai, o 5-puikiai

          1 - 5 skalėje 1 reiškia silpnai, o 5 - puikiai. Prašau įvertinti:

          Ar sutinkate su teiginiu, jog knygų skaitymas daro teigiamą įtaką mokymosi pasiekimams?

          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą