LIETUVOS UŽSIENIO PREKYBOS PLĖTROS PERSPEKTYVOS

Šia anketa stengiamasi išsiaiškinti Lietuvos įmonių užsienio prekybos veiklos metodus, tendencijas ir perspektyvas. Apklausa yra anoniminė, duomenys bus naudojami moksliniais tikslais.

1. Jūsų įmonės veikla:

2. Jūsų įmonės darbuotojų skaičius:

3. Jūsų įmonė veikia:

4. Įmonės patirtis užsienio rinkose:

5. Kas įtakojo poreikį organizuoti eksportą Jūsų įmonėje?

6. Kiek visos savo produkcijos eksportuojate?

7. Kas yra pagrindiniai Jūsų eksporto partneriai?

Kitos šalys

    …Daugiau…

    8. Kokias matote naujas potencialias savo produkcijos eksporto rinkas?

    Kitos šalys

      …Daugiau…

      9. Kokios pagrindinės kliūtys jūsų produkcijos eksportui? (Vertinant mažiausia kliūtis 1 ir didžiausia 6).

      10. Kokie mokesčiai labiausiai trukdo vystyti užsienio prekybą? (Vertinant mažiausiai trukdo 1 ir labiausiai trukdo 5)

      11. Jūsų nuomone, įmonėms Lietuvoje, lyginant su kitomis Europos Sąjungos šalimis, sąlygos eksportuoti yra:

      12. Jūsų įmonės užsienio prekybos stipriosios pusės:

      13. Jūsų įmonės užsienio prekybos silpnosios pusės:

      14. Jūsų įmonė mato šias galimybes plėtojant užsienio prekybą:

      15. Jūsų įmonė mato šias grėsmes plėtojant užsienio prekybą:

      16. Kaip pasikeitė jūsų įmonės eksporto apimtys per paskutinius metus (2008-2010 m.)?

      17. Ar manote, kad pasikeis jūsų įmonės eksporto apimtys per artimiausius dvejus metus (2010-2012m.)?

      18. Kaip atliekate verslo partnerių paiešką?

      19. Kokiais pagrindiniais kriterijais naudojatės atrenkant eksporto rinkas?

      20. Kaip paskirstote eksporto prekes užsienio rinkose?

      21. Kokius pardavimų rėmimo ar skatinimo elementus Jūs naudojate užsienyje?

      22. Ar Jūsų įmonės dabartiniai darbuotojai turi darbo su užsienio rinkomis patirtį?

      23. Kokią pinigų sumą Jūsų įmonė investuoja į eksporto vystymą?

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą