User111
Results28
Vieša
Pranešti

Lietuvos mobilaus ryšio vartotojų pasitenkinimo indeksas

Kauno Technologijos Universiteto studentė rašo magistrinį darbą ir atlieka apklausą, kurios pagalba bus apskaičiuojamas Lietuvos mobilaus ryšio vartotojų pasitenkinimo indeksas. Dėkojame Jums už laiką, kurį skirsite šiai anketai užpildyti. Norime pabrėžti, kad šioje anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymų, mums svarbi yra tik Jūsų asmeninė nuomonė ir patirtis. Tyrime atsakymai pateikiami skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia „visiškai nesutinku“, 5– „visiškai sutinku“. Kiekvienam teiginiui parinkite tik vieną atsakymo variantą.
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Kokio mobilaus ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės?Privalomas
Jei naudojatės daugiau nei vieno operatoriaus paslaugomis, pažymėkite tą operatorių, kurį laikote pagrindiniu
Jei pasirinkote "Kita", įrašykite savo variantą
2. Lūkesčiai dėl mobilaus ryšio operatoriausPrivalomas
12345
Mano lūkesčiai teikiamoms šio mobilaus ryšio operatoriaus paslaugoms buvo dideli (ryšio zona, SMS, GPRS, WAP ir t.t)
Tikėjausi, kad būsiu patenkinta (-s) kainų tarifais
Tikėjausi, kad šis operatorius patenkins visus mano lūkesčius
3. Suvokiama mobilaus ryšio paslaugų kokybėPrivalomas
12345
Naudojamo operatoriaus ryšio zonos kokybę vertinu gerai
Naudojamo operatoriaus klientų aptarnavimo kokybę vertinu gerai
Naudojamo operatoriaus teikiamų papildomų paslaugų (GPRS, WAP ir t.t.) kokybę vertinu gerai
Bendrą naudojamo operatoriaus, kaip įmonės, kokybę vertinu gerai
Lyginant reklamoje siūlomas su realiai teikiamomis paslaugomis, naudojamo operatoriaus teikiamas paslaugas vertinu gerai
4. Suvokiama mobilaus ryšio paslaugų vertėPrivalomas
12345
Mobilaus ryšio operatorius siūlo gerą paslaugų kokybę, įvertinant suteikiamų paslaugų įkainius
Mobilaus ryšio operatorius siūlo pagrįstus (gerus) paslaugų įkainius, įvertinant suteikiamų paslaugų kokybę
5. Nusiskundimų valdymasPrivalomas
12345
Jei, reiktų pareikšti nusiskundimą dėl naudojamo mobiliojo ryšio operatoriaus blogos paslaugų kokybės, manau, kad operatoriui bus svarbus mano pareikštas skundas
.
6. Įmonės įvaizdisPrivalomas
12345
Šis mobilaus ryšio operatorius yra pastovus ir stipriai įsitvirtinęs rinkoje
Jis yra novatoriškas ir žvelgiantis į ateitį
Jis socialiai prisideda prie Lietuvos visuomenės
Tai pirmaujanti kompanija Lietuvos mobilaus ryšio sektoriuje
Jis turi gerą įvaizdį Lietuvos visuomenėje
7. PasitikėjimasPrivalomas
12345
Aš pasitikiu šia mobilaus ryšio paslaugų teikėja
Jaučiu, kad galiu pasikliauti šios įmonės teikiamomis paslaugomis
Pasitikiu įmonės sąskaitų mokėjimo sistema
Tikiu, kad ši įmonė manęs nebandys apgauti
Ši įmonė yra patikima, nes jai labai rūpi vartotojų interesai
8. Operatoriaus keitimo piniginės išlaidos (1)Privalomas
12345
Esamo operatoriaus keitimas į naują sudaro pinigines išlaidas
Esamo operatoriaus sąskaitos uždarymas sudaro pinigines išlaidas
Esamo operatoriaus sąskaitos uždarymo piniginės išlaidos yra didelės
Esamo operatoriaus keitimo į naują piniginės išlaidos yra didelės
Operatoriaus keitimo pelno nuostolio išlaidos (2)Privalomas
12345
Naujo operatoriaus pakeitimas reikštų taškų praradimą, papildomus skaičiavimus ir t.t., kurie yra per laiką įgyti esamame operatoriuje
Šie taškai ir papildomi skaičiavimai, kuriuos įgijau naudodamasis dabartiniu operatoriumi man yra svarbūs
Operatoriaus keitimo abejonių išlaidos (3)Privalomas
Jeigu aš pakeisiu operatorių:
12345
Naujojo mobilaus ryšio operatoriaus teikiamos paslaugos gali būti ne tokios geros kaip tikėjausi
Per trumpą laiką paslaugos gali nebeatitikti mano reikalavimų
Nesu tikras ar naujas operatorius man labiau tiktų
Operatoriaus keitimo įvertinimo išlaidos (4)Privalomas
Keičiant operatorių:
12345
Turėčiau palyginti visus operatorius (paslaugų, veikimo zonos, sąskaitų ir t.t. atžvilgiu)
Sprendimo priėmimas pakeisti operatorių gali pareikalauti daug jėgų, laiko ir pastangų
Jei ir turint pakankamai informacijos, operatorių tarpusavio palyginimas atima daug jėgų, laiko ir pastangų
Operatoriaus keitimo mokymosi išlaidos (5)Privalomas
Jeigu pakeisčiau operatorių:
12345
Negalėčiau naudotis kai kuriomis paslaugomis (MMS, GPRS, WAP ir t.t.), kol išmokčiau jomis veiksmingai naudotis
Išmokimas naudotis naujojo operatoriaus teikiamomis paslaugomis gali užimti tam tikrą laiką
Mokymosi naudotis paslaugomis laikas būtų man svarbus
Operatoriaus keitimo paruošimo naudojimui išlaidos (6)Privalomas
Jeigu pakeisčiau operatorių:
12345
Būtų sudėtinga informuoti aplinkinius žmones apie mano naują numerį
Būčiau susirūpinęs dėl žmonių, kurie rinkdami mano buvusį numerį negalėtų manęs pasiekti
9. PasitenkinimasPrivalomas
12345
Šis mobilaus ryšio operatorius visiškai atitinka mano lūkesčius
Aš esu patenkinta (-s) šiuo mobilaus ryšio operatoriumi
10. LojalumasPrivalomas
12345
Aš ir toliau naudosiuosi šio mobilaus ryšio operatoriaus paslaugomis
Jei tik dabar pradėčiau naudotis mobilaus ryšio operatoriaus paslaugomis, pirmenybę teikčiau šiam operatoriui
Aš rekomenduoju šį operatorių kitiems
Net jei kito operatoriaus sąskaitos yra mažesnės, aš ir toliau naudosiuosi šio mobilaus ryšio operatoriaus paslaugomis
Jūsų amžiusPrivalomas
Jūsų lytisPrivalomas
Mėnesio išlaidos mobilaus ryšio paslaugoms (Lt)Privalomas
Jūs gyvenatePrivalomas
Įrašykite miestą