Lietuvos kino kūrėjų komercinių filmų komunikacija.

Ši apklausa yra skirta ištirti, Lietuvos kino kūrėjų, komercinių filmų komunikaciją, išsiaiškinti efektyviausias komunikacijos priemones bei ištirti pasirinktų komercinių kino filmų „Redirected/Už Lietuvą!”, „Emilija iš Laisvės alėjos“ ir „Trys milijonai eurų“ komunikacijos startegijos efektyvumą. 

Duomenų konfidencialumas - garantuotas. Tyrimo rezultatai naudojami bus tik akademiniais tikslais. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius:

Ar lankotės kino teatre?

Kaip dažnai, lankydamiesi kino teatre, renkatės žiūrėti Lietuvišką komercinį kino filmą?

Kas turi įtakos tokiam jūsų pasirinkimui eiti arba neiti į Nacionalinį komercinį kino filmą?

Ar pastebite Lietuviškojo komercinio kino komunikaciją prieš filmui pasirodant kino teatruose?

Kokiomis komunikacijos priemonėmis dažniausiai sužinote apie filmą?

Ar esate matę šiuos filmus: „Redirected/Už Lietuvą!“, „Emilija iš Laisvės alėjos“, „Trys milijonai eurų“?

Kas turėjo įtakos jūsų pasirinkimui pamatyti minėtą/us filmą/us?

Kurio iš išvardintų kino filmų anonsą prisimenate geriausiai?

Kurio iš išvardintų kino filmų plakatą prisimenate geriausiai?

Kuris iš išvardintų filmų, jūsų nuomone buvo aktyviausias internetinėje erdvėje?

Jūsų nuomone, kuris iš filmų „Redirected/Už Lietuvą!“, „Emilija iš Laisvės alėjos“, „Trys milijonai eurų“ vykdė stipriausią komunikacijos strategiją?