Lietuvos džiazo festivalių reklamos poveikio efektyvumas

Gerb. respondente, šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti Lietuvos džiazo festivalių reklamos efektyvumą bei poveikį vartotojams. Ši apklausa yra anoniminė, atsakymai bus apdorojami ir pateikiami tik apibendrinta forma ir tik studijų tikslams. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Ar pastebėjote džiazo festivalio „Kaunas Jazz“ reklamą?

5. Kur dažniausiai pastebėjote „Kaunas Jazz“ reklamą?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Nepastebėjau
Spaudoje (laikraščiai, žurnalai ir pan.)
Televizijoje
Internete
Klausant radijo
Lauko reklamoje (iškabos, reklaminiai stendai ir kt.)

6. Kuri reklamos priemonė labiausiai Jus sudomina?

Labai sudomina
Domina vidutiniškai
Visai nesudomina
Reklama spaudoje (laikraščiai, žurnalai ir pan.)
Reklama televizijoje
Reklama internete
Radijo reklama
Lauko reklama (iškabos, reklaminiai stendai ir kt.)

7. Ar esate apsilankę džiazo muzikos renginyje paskatinti reklamos?

8. Jūsų nuomonė apie skirtingų reklamos priemonių poveikį:

Patinka
Erzina
Nekreipiu dėmesio
Radijo reklama
Televizijos reklama
Lauko (išorinė) reklama
Reklama spaudoje
Reklama internete
Telefonu gaunama reklama (sms žinutės, telefoniniai pokalbiai)

9. Kokių prekių reklama dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Nepastebiu
Maisto
Pramoninių prekių
Laisvalaikio ir pramogų (koncertų, spektaklių, parodų ir pan.)
Telekomunikacijų
Kitos

10. Kuris iš šių ženklų Jums geriausiai žinomas?

10. Kuris iš šių ženklų Jums geriausiai žinomas?

11. Įvertinkite, kaip šie plakatai atkreiptų Jūsų dėmesį? (5balai - atkreiptų efektyviai, susidomėčiau. 1balas - visai neatkreiptų mano dėmesio)

11. Įvertinkite, kaip šie plakatai atkreiptų Jūsų dėmesį? (5balai - atkreiptų efektyviai, susidomėčiau. 1balas - visai neatkreiptų mano dėmesio)
5
4
3
2
1
1. San Francisko džiazo festivalis
2. „Kaunas Jazz“
3. Nidos Jazz maratonas
4. Vroclavo džiazo festivalis

12. Kas lėmė Jūsų pasirinkimą? (keli atsakymų variantai)

13. Kuri iš šių vaizdo reklamų Jums paliko geriausią įspūdį, labiausiai patiko? (atsakymo eilutėse įrašyti nieko nereikia)

Antroji reklama:

Trečioji reklama:

Ketvirtoji reklama:

Jūsų pasirinkimas (labiausiai patikusi reklama):

14. Kas lėmė Jūsų pasirinkimą? (galimi keli atsakymo variantai)

Jei pažymėjote „Kita“ įrašykite, kas dar lėmė Jūsų pasirinkimą.

15. Pažymėkite veiksnį, kuris Jums geriausiai įsimena reklamoje (galimi keli atsakymo variantai):

Jei pažymėjote „Kita“ įrašykite, kokie dar veiksniai įtakoja reklaminio pranešimo įsimintinumą

16. Kaip manote, ar pakanka džiazo festivalio „Kaunas Jazz“ reklamos?