UserViliusss
Vieša
Pranešti

Lauko stendų ir socialinių tinklų reklama bei jos poveikis žmonėms

Gerb. Respondente,

           Sveiki. Esu Vilius Telmontas, Vilnius Tech Kūrybinių industrijų fakulteto antro kurso studentas. Ši apklausa skirta išanalizuoti esminius lauko ir socialinių tinklų reklamos ypatumus, kurie sudomina žmones. Maloniai prašome užpildyti anketą, kuri bus naudojama taikomųjų tyrimų atsiskaitymui. Pagrindinis tikslas - išanalizuoti lauko reklamos ir soc. tinklų reklamos svarbą ir pagrindinius aspektus, kurie patraukia jūsų dėmesį. Anketa yra anoniminė, Jums nereikia įrašyti nei vardo, nei pavardės. Atsakydami į šios anketos klausimus užtruksite apie 10 minučių. Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais.

·         Kilus neaiškumams prašau susisiekti su manimi el. paštu vilius.telmontas@stud.vilniustech.lt

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžius:
3. Jūsų išsilavinimas:
4. Gyvenamoji vieta:
5. Į kokio tipo reklamas dažniausiai atkreipiate dėmesį? (galite rinktis kelis variantus)
6. Kaip manote, ar erdvė, kurioje patalpinta lauko reklama yra svarbi?
7. Ar lauko reklama jus paskatina priimti sprendimus? (Galite pažymėti kelis atsakymo variantus)
8. Lauko reklama atrodo patraukliau, kai: (Galite pasirinkti kelis variantus)
9. Kaip manote, ar vertėtų lauko reklamas, kurios kabinamos miesto centre arba senamiestyje pritaikyti užsienio turistams?
10. Kaip dažnai reklama socialiniuose tinkluose patraukia jūsų dėmesį?
11. Ar išsiskirianti, drąsi koncepcija lauko ir socialinių tinklų reklamose jus sudomina? (Galite rinktis kelis atsakymo variantus)
12. Kokios reklamos dažniausiai atkreipia jūsų dėmesį ir paskatina pirkimą? (Pasirinkite teisingą atsakymą)
SutinkuIš dalies sutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Reklamos socialiniuose tinkluose
Reklamos paieškos sistemose
Internetinėse sistemose
Realios reklamos, reklaminiai stendai parduotuvėje, interaktyvios reklamos
Draugų/ artimųjų rekomendacijos
Reklamos sukeliančios potyrius (pvz: emocijas, dirginančios jutiklius veikiančius kūno receptorius.)
Reklamos autobusų/troleibusų stotelėse
Reklamos spaudoje
Reklamos televizijoje ar radijo laidose
13. Kurie reklamos elementai labiausiai atkreiptų jūsų dėmesį? (Pasirinkite teisingą atsakymą)
SutinkuIš dalies sutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Vaizdas
Garsas
Tekstas
Spalvos
Judesys
Veiksmas
Erdvė
Interaktyvumas
14. Kiek per mėnesį išleidžiate prekėms ar paslaugoms pirkti, po pamatytos reklamos?
15. Dažniau perkate daugiau reklamuojamas ar mažiau reklamuojamas prekes?
16. Jūsų nuomone, reklama tai:
17. Kokią įtaką Jums daro pasirodanti reklama?
SutinkuIš dalies sutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Sukelia susidomėjimą preke/paslauga
Skatina pirkti
Erzina
Sukelia diskusijas su aplinkiniais
Praplečia akiratį, diktuoja madas
Nedaro jokios įtakos
18. Ar pamatyta reklama lemia Jūsų norą įsigyti tam tikrą prekę arba paslaugą?
19. Kokios produktų grupės reklamas matote daugiausiai? (Galimi keli variantai)
20. Kokiame socialiniame tinkle daugiausiai praleidžiat laiko? (Galimi keli variantai)
21. Kokiu atveju Jūsų reklamos neerzina?
22. Jei yra tekę pirkti per reklamuojamus puslapius, kas jus sudomino?
23. Ar reklama internete jums padeda rasti geriausias kainas ir įdomias naujas internetines parduotuves?