Lauko stendų ir socialinių tinklų reklama bei jos poveikis žmonėms

Gerb. Respondente,

           Sveiki. Esu Vilius Telmontas, Vilnius Tech Kūrybinių industrijų fakulteto antro kurso studentas. Ši apklausa skirta išanalizuoti esminius lauko ir socialinių tinklų reklamos ypatumus, kurie sudomina žmones. Maloniai prašome užpildyti anketą, kuri bus naudojama taikomųjų tyrimų atsiskaitymui. Pagrindinis tikslas - išanalizuoti lauko reklamos ir soc. tinklų reklamos svarbą ir pagrindinius aspektus, kurie patraukia jūsų dėmesį. Anketa yra anoniminė, Jums nereikia įrašyti nei vardo, nei pavardės. Atsakydami į šios anketos klausimus užtruksite apie 10 minučių. Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais.

·         Kilus neaiškumams prašau susisiekti su manimi el. paštu vilius.telmontas@stud.vilniustech.lt

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Gyvenamoji vieta:

5. Į kokio tipo reklamas dažniausiai atkreipiate dėmesį? (galite rinktis kelis variantus)

6. Kaip manote, ar erdvė, kurioje patalpinta lauko reklama yra svarbi?

7. Ar lauko reklama jus paskatina priimti sprendimus? (Galite pažymėti kelis atsakymo variantus)

8. Lauko reklama atrodo patraukliau, kai: (Galite pasirinkti kelis variantus)

9. Kaip manote, ar vertėtų lauko reklamas, kurios kabinamos miesto centre arba senamiestyje pritaikyti užsienio turistams?

10. Kaip dažnai reklama socialiniuose tinkluose patraukia jūsų dėmesį?

11. Ar išsiskirianti, drąsi koncepcija lauko ir socialinių tinklų reklamose jus sudomina? (Galite rinktis kelis atsakymo variantus)

12. Kokios reklamos dažniausiai atkreipia jūsų dėmesį ir paskatina pirkimą? (Pasirinkite teisingą atsakymą)

13. Kurie reklamos elementai labiausiai atkreiptų jūsų dėmesį? (Pasirinkite teisingą atsakymą)

14. Kiek per mėnesį išleidžiate prekėms ar paslaugoms pirkti, po pamatytos reklamos?

15. Dažniau perkate daugiau reklamuojamas ar mažiau reklamuojamas prekes?

16. Jūsų nuomone, reklama tai:

17. Kokią įtaką Jums daro pasirodanti reklama?

18. Ar pamatyta reklama lemia Jūsų norą įsigyti tam tikrą prekę arba paslaugą?

19. Kokios produktų grupės reklamas matote daugiausiai? (Galimi keli variantai)

20. Kokiame socialiniame tinkle daugiausiai praleidžiat laiko? (Galimi keli variantai)

21. Kokiu atveju Jūsų reklamos neerzina?

22. Jei yra tekę pirkti per reklamuojamus puslapius, kas jus sudomino?

23. Ar reklama internete jums padeda rasti geriausias kainas ir įdomias naujas internetines parduotuves?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą