Lauko reklama ir jos itaka prekės pardavimo rodikliams

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Ar dažnai atkreipiate dėmesį į lauko reklamas?

3. Kada dažniausiai atkreipiate dėmesį į lauko reklamas?

4. Kas Jums yra lauko reklama?

5. Kokia lauko reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?

6. Ar skaitote, kas yra parašyta lauko reklamose?

7. Kuri iš pagrindinių lauko reklamos funkcijų labiausiai Jus veikia?

8. Ar matoma nuorodinė lauko reklama (parduotuvės ar kitos įstaigos) paskatina Jus apsilankyti reklamuojamoje parduotuvėje ar kitoje įstaigoje?

9. Kiek esate nusipirkę prekių/paslaugų paskatinti lauko reklamos?

10. Įvertinkite lauko reklamos įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti:

11. Kokius produktus pirkti labiausiai paskatina lauko reklama:

12. Jeigu reikėtų išsirinkti iš dviejų prekių, o viena iš jų būtų matyta lauko reklamoje, ar tai paskatintų pastarosios pasirinkimą?