UserBarboraBesh
Vieša
Pranešti

Lauko ir socialinių tinklų reklama ir jos poveikis praeiviui

Gerb. Respondente,

Ši apklausa yra kurta Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos 3-io kurso studentų grupės. Ji skirta išanalizuoti esminius lauko ir socialinių tinklų reklamos ypatumus, kurie sudomina praeivius gatvėje. Maloniai prašome užpildyti anketą, kuri bus naudojama taikomųjų tyrimų atsiskaitymui. Pagrindinis tikslas - išanalizuoti lauko reklamos ir soc. tinklų reklamos svarbą ir pagrindinius aspektus, kurie patraukia jūsų dėmesį. Anketa yra anoniminė, Jums nereikia įrašyti nei vardo, nei pavardės.

1. Jūsų lytisPrivalomas
2. Jūsų amžiusPrivalomas
3. Jūsų išsilavinimas
4. Gyvenamoji vieta
5. Į kokio tipo reklamas dažniausiai atkreipiate dėmesį? (galite rinktis kelis variantus)Privalomas
6. Kokio tipo lauko reklama labiausiai patraukia jūsų dėmesį? (pasirinkite vieną variantą)Privalomas
7. Kaip manote, ar erdvė kurioje patalpinta lauko reklama yra svarbi?Privalomas
8. Ar lauko reklama jus paskatina priimti sprendimus? (galite pažymėti kelis atsakymo variantus)Privalomas
9. Ar raudona spalva lauko ir socialinių tinklų reklamose atkreipia jūsų dėmesį?Privalomas
10. Kuris šriftas jums atrodo tinkamesnis lauko reklamai? Pasirinkite vieną variantąPrivalomas
11. Lauko reklama atrodo patraukliau, kai: (galite pasirinkti kelis variantus)Privalomas
12. Kaip manote, ar vertėtų lauko reklamas, kurios kabinamos miesto centre arba senamiestyje pritaikyti užsienio turistams?Privalomas
13. Kaip dažnai reklama socialiniuose tinkluose patraukia jūsų dėmesį?Privalomas
14. Lauko reklama būna gan didelio mąstelio, kad būtų matoma iš toli, kaip manote ar naudoti daug teksto lauko reklamoje yra korektiška?Privalomas
15. Ar išsiskirianti, drąsi koncepcija lauko ir socialinių tinklų reklamose jus sudomina? (galite rinktis kelis atsakymo variantus)Privalomas
16. Užsienyje reklama „Vilnius the G-Spot of Europe“ susilaukė išskirtinio dėmesio. Kokia jūsų nuomonė apie šią reklamą? Įvardinkite trumpu sakiniu.
Pic
17. Ar reklamos, kuriose būna CTA (angl. call to action) veiksmą skatinantis mygtukas, paskatina jus apsilankyti pateiktoje nuorodoje? (pvz. apsilankyti internetinėje svetainėje ar e-parduotuvėje)
18. Ar aukojimo iniciatyva pasitelkiant lauko reklamas jums atrodo priimtina? (Vienas iš būdų aukoti tiesiogiai pateiktas nuotraukoje)Privalomas
Pic
19. Ar ši Vilniaus miesto savivaldybės reklama, publikuota daugumoje socalinių tinklų naudojant skambesnį posakį patraukia jūsų dėmesį? (galite rinktis kelis atsakymo variantus)
Pic
20. Ar JCDecaux reklaminė kampanija apie faktus, susijusius su Lietuva jus pasiekė? Ar patraukė jūsų dėmesį?Privalomas
Pic