Lauko edukacinės erdvės kokybiškam vaiko ugdymuisi (PEDAGOGUI)

Gerbiama(s) Pedagoge,

Esu Marijampolės kolegijos absolventė ir rašau baigiamąjį darbą tema: „Lauko edukacinės erdvės kokybiškam vaiko ugdymuisi.“ Mano praktinės darbo dalies tikslas nustatyti kaip lauko edukacinės erdvės paveikia kokybišką vaiko ugdymąsi. Prašau Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus, pažymint savo pasirinkimą.  Dėkoju už pateiktą informaciją ir skirtą laiką. Konfidencialumas garantuojamas.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų manymu, procentaliai visų edukacinių veiklų Jūs vykdote lauke: (Pasirinkite ir pažymėkite X atsakymą, atspindintį Jūsų nuomonę)

2. Lauko edukacinės erdvės tai: skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Lauko veiklų struktūrizavimo metodas, ugdymo procesas
Kartu ir menas ir mokslas
Mokymo būdas, kuris apima reguliarią veiklą, suteikiant galimybę mokiniui panaudoti jausmus, asmeninę patirtį
Laisvalaikio praleidimo būdas
Asmeninis ir socialinis vystymasis

3. Jūsų keliami pagrindiniai tikslai organizuojant lauko edukacines veiklas: skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Praleisti laiką lauke (gryname ore)
Suteikti žinių
Ugdyti bendruosius vaiko gebėjimus
Ugdyti kūrybiškumą
Ugdyti vertybes
Skatinti fizinį aktyvumą

4. Pagrindiniai grupės aplinką apibūdinantys edukacinės erdvės požymiai: skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Grupės erdvės jaukumas
Grupės erdvės saugumas
Grupės erdvės mobilumas
Grupės erdvės stabilumas
Grupės erdvės uždarumas
Grupės erdvės viešumas

5. Vaikų veiklą skatinantys grupės edukacinės erdvės požymiai bei juos įtakojantys faktoriai, skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Grupės erdvės aktyvumas
Grupės erdvės paprastumas
Grupės erdvės realumas
Grupės erdvės natūralumas
Grupės erdvės uždarumas
Grupės erdvės ramybė

6. Kokios lauko edukacinės veiklos dažniausiai organizuojamos Jūsų ugdymo įstaigoje, skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Judrieji žaidimai, sportinės užduotys
Paukščių stebėjimas, lesyklėlių priežiūra
Rašymas ir piešimas
Daržininkystės ypatumai
Gamtos prevencinės veiklos
Aplinkos tvarkymas
Gamtos stebėjimas ir tyrinėjimas
Veiklos su gamtine medžiaga: smėliu, akmenėliais, šakelėmis, lapeliais, vandeniu ir pan.

7. Pagrindiniai veiksniai, skatinantys naudoti, plėsti ir atnaujinti lauko edukacines erdves? skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Lauko edukacinių priemonių įvairovė
Pakankamas finansavimas
Palankus visuomenės požiūris
Saugios, tinkamos lauko edukacinės erdvės
Teigiamas tėvų požiūris
Pakankamos žinios apie lauko edukacinių erdvių organizavimą
Lauko edukacinių erdvių planavimo ir rengimo mokymai
Įstaigos vadovo palaikymas, paskatinimas

8. Pagrindiniai veiksniai, ribojantys lauko edukacinių erdvių naudojimą, plėtimą ir atnaujinimą, skalėje nuo 1 iki 5, (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – iš dalies, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku
2 Nesutinku
3 Iš dalies
4 Sutinku
5 Visiškai sutinku
Netinkamos oro sąlygos
Abejingas tėvų požiūris
Netinkamos, nesaugios lauko edukacinės erdvės
Neigiama visuomenės nuostata
Vandališkas mikrorajono gyventojų elgesys
Nepakankamas finansavimas
Nėra įstaigos vadovo palaikymo, paskatinimo
Žinių stoka apie lauko edukacijos erdvių planavimą ir organizavimą
Lauko edukacijos priemonių stoka

9. Jūsų manymu, lauko edukacinių erdvių būklė Jūsų vaiko lankomoje ikimokyklinio ugdymo įstaigoje: (Pasirinkite ir pažymėkite X atsakymą, atspindintį Jūsų nuomonę)

10. Jūsų įprasta savijauta, pravedus veiklas lauko edukacinėje erdvėje: (Pasirinkite ir pažymėkite X atsakymą, atspindintį Jūsų nuomonę)