Labiausiai įsimenanti reklama Jums

Tyrimą atlieka Socialinių mokslų kolegijos, „Kūrybos ir pramogų industrijų“ studijų programos trečio kurso studentė Žydrė Zaborienė. Šio tyrimo tikslas, išsiaiškinti, kokie reklamos sklaidos kanalai būtų veiksmingiausi norint padidinti „Asistentinis Taxi“ įmonės žinomumą ir informuoti senjorus bei neįgaliuosius apie komfortabilaus ir saugaus keliavimo alternatyvas bei galimybes. Anketa konfidenciali, visi surinkti duomenys, bus naudojami tik šiam baigiamajam  darbui atlikti.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Įvertinkite pavežimo įmonės vizualinio įvaizdžio svarba:

Visiškai nesvarbu
Svarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Prekybinis ženklas / Logotipas
Internetinės svetainės dizainas
Darbuotojų apranga
Vaizdinė reklama

2.Koks įmonės prekių ar paslaugų žinomumo didinimo būdas jūsų manymų yra efektyviausias?

3.Kokia įmonės reklama labiausiai Jus sudomintų?

4.Kokio tipo reklama dažniausiai Jus pasiekia?

5.Jūsų lytis?

6.Jūsų amžiaus grupė?