L/D "Salduvė" Veiklos kokybės įsivertinimas įstaigoje

Vertinimo dokumentavimas (parašykite/nurodykite)

  1. Vaikų pasiekimų aplankas, pasiekimų ir pažangos vertinimo diagrama pagal 18 sričių (ruduo, pavasaris), rezultatų apibendrinimas.
  2. Ugdymo pasiekimų aplankas- pasiekimų ir pažangos vertinimo diagrama, vertinimo rezultatai pagal 18 sričių (ruduo pavasaris) apibendrinimas.
  3. 1. savaitiniame planavime (refleksija) 2. metiniame plane 3.vaiko darbų segtuve 4.priešmokyklinio amžiaus vaikai: pirmame ir antrame priešmokyklinuko pasiekimų apraše 5.rekomendacijoje mokyklai
  4. Vertinimo dokumentavimas padeda ikimokyklinio ugdymo auklėtojai išsiaiškinti, ko pasiekė vaikas, ar jo ugdymasis darnus, subalansuotas, kokia jo pažanga, ar ikimokyklinio ugdymo auklėtojos veikla tikslingai orientuota į vaiko pasiektus pasiekimus, ar įstaigos ikimokyklinio ugdymo programoje tinkamai suformuluoti laukiami vaikų ugdymosi rezultatai, jų siekimo būdai.
  5. Vertinimo aplankalai, diagramos, refleksijos, vaikų darbų aplankalai, anketos, užrašai
  6. Vaikų darbelių segtuvai, įvairios veiklos stebėjimo užrašai, vaikų ugdymosi pasiekimų diagramos ,savaitės refleksija specialistų atsiliepimai apie vaikų ugdymosi rezultatus.
  7. Refleksija žurnale, vaiko aplankas (du kartus metuose), tėvų anketos.
  8. Vertiname du kartus metuose, rudenį ir pavasarį, pagal kompetencijas, vaiko aplankas papildomas ir formuojamas visus metus.
  9. Vertinimo dokumentavimas atliekamas rudenį ir pavasarį ugdymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo diagrama. Veiklos rezultatai matosi sričių ir ,,žingsnių" lentelėje.
  10. Vaikų pasiekimų ir pažangos diagnostinis vertinamas fiksuojamas rudenį, pagal diagrama ir 19 pasiekimo sričių, nurodant, kokiame žingsnyje vaikas yra. Formuojamasis vaikų vertinimas atliekamas kiekvieną savaitę, aprašant vaikų refleksiją pagal savaitės temos keliamus tikslus ir uždavinius. Pavasarį atliekamas apibendrinamasis vaiko vertinimas, kokia vaiko pažanga, kokios jo stiprybės ir tobulintinos sritys.Tėvai supažindinami su vaikų vertinimu individualiai ir per grupės tėvų susirinkimus.