Kūrybiška įmonių/organizacijų komunikacija socialiniame tinkle Facebook

Sveiki, esu Gustė, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kūrybos komunikacijos studijų programos trečio kurso studentė.

Šiuo metu rengiu kursinį darbą apie kūrybišką įmonių bei organizacijų komunikaciją socialiniame tinkle Facebook.

Siekiu išsiaiškinti, kaip įmonės komunikuoja socialiniuose tinkluose, kokie jų pasirinkti būdai yra efektyviausi ir paveikiausi.

Būčiau dėkinga, jei atsakytumėte į keletą anketoje pateiktų klausimų, kurie bus naudojami kursinio darbo tyrimui.

Kūrybiška įmonių/organizacijų komunikacija socialiniame tinkle Facebook
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek Jums metų?

2. Kas Jūs?

3. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

4. Kaip dažnai lankotės socialiniame tinkle Facebook?

5. Kokia Jūsų nuomonė apie įmones, kurios komunikuoja socialiniuose tinkluose?

6. Kokios įmonės dominuoja Jūsų “pamėgtųjų” sąraše? (galimi keli atsakymų variantai)

7. Kaip dažnai patys apsilankote savo “pamėgtųjų” įmonių paskyrose?

8. Ar manote, jog įmonės pasitelkia pakankamai originalumo ir kūrybiškumo, pateikdamos informaciją socialiniuose tinkluose?

9. Kokios informacijos dažniausiai ieškote “pamėgtų” įmonių paskyrose?

10. Kokia puslapiuose rasta informacija labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?