Kūrybinių įmonių socialinės atsakomybės veiklų poveikis jų reputacijai

Sveiki,

Esu Justina Blaževičiūtė, Vytauto Didžiojo universiteto, Kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Socialinės atsakomybės poveikio kūrybinių įmonių reputacijai analizė“. Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti 18 - 34 m. amžiaus grupės vartotojų požiūrį į įmonių bei organizacijų socialiai atsakingas veiklas ir iniciatyvas.

Ši anketa yra anonimiška ir konfidenciali. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus naudojami tik rengiant baigiamajį darbą.

Dėkoju už bendradarbiavimą!

Anketa neaktyvi

Amžius:

Lytis:

Išsilavinimas:

Užsiemimas:

Ar žinote kas yra socialinė atsakomybė?

Kurias iš šių veiklų siejate su įmonės socialine atsakomybe?

Kaip vertinate įmones bei organizacijas, užsiimančias socialinės atsakomybės veiklomis?

Ar kiekviena įmonė bei organizacija turėtų prisiimti socialinę atsakomybę?

Kiek žinote kūrybinių įmonių ir organizacijų, užsiimančių socialiai atsakinga veikla Lietuvoje?

Kokios, jūsų nuomone, socialinės veiklos ir iniciatyvos yra svarbiausios?

Į ką pirmiausia atsižvelgiate rinkdamiesi prekes?

Ar įmonės ir organizacijos, pabrėžiančios savo socialiai atsakingą veiklą jums kelia didesnį pasitikėjimą?

Ar faktas, kad įmonė praeityje elgėsi neetiškai verstų jus vengti pirkti įmonės prekes ar naudotis jos paslaugomis?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Ar esate girdėję apie žaliąjį smegenų plovimą? (arba ang. greenwashing - apgaulinga rinkodaros strategija, siekianti sudaryti įspūdi, jog kompanijos veikla ar parduodami produktai yra ekologiški ar draugiški aplinkai).

    Ar manote, kad žaliasis smegenų plovimas yra dažnai pasitaikantis reiškinys, naudojamas siekiant sukurti teigiamą įmonės reputaciją?

    Ar rinktumėtės brangesnes prekes, žinant, kad jas tiekianti įmonė yra socialiai atsakinga?

    Ar manote, jog įmonių socialinė atsakomybė turi įtakos visuomenės gerovei?

    Susikurti savo anketą