UserTomasKri
Privati
Pranešti

KŪNO KULTŪROS MOKYTOJO VADOVAVIMO STILIAI IR JŲ SĄSAJOS SU MOKINIŲ SĖKMĖS IR NESĖKMĖS PATYRIMU PER KŪNO KULTŪROS PAMOKAS - kopija

Gerbiamas moksleivi, šia apklausa siekiama išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie kūno kultūros pamokos ugdymosi aplinką. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, siekiant geresnės kūno kultūros pamokos kokybės. Gauta informacija bus panaudota atliekant bakalauro baigiamąjį darbą, duomenys bus analizuojami tik apibendrintai, todėl atsakymams užtikrinamas anonimiškumas.

Rūpinasi, kad kiekvienas mokinys atliktų užduotis pagal savo pajėgumą
Paaiškina kiekvienam mokiniui apie sporto šakos techniką ir taktiką
Ypatingą dėmesį skiria mokinių klaidų taisymui
Yra įsitikinęs, kad visi mokiniai klasėje vienodai suvokia mokytojo vaidmenį
Informuoja kiekvieną mokinį individualiai, atsižvelgdamas į jo įgūdžius
Numato ateities planus
Paaiškina kiekvienam mokiniui, ką jis turėtų daryti
Tikisi, kad kiekvienas mokinys įvykdys užduotį iki smulkmenų
Įvertina kiekvieno mokinio stipriąsias ir silpnąsias puses
Kiekvienam mokiniui pateikia konkrečius nurodymus, ką jis/jie turėtų kiekvienoje situacijoje
Kontroliuoja mokinių pastangas
Kiekvienam mokiniui paaiškina jo indėlį į bendrą darbą
Išsamiai paaiškina kiekvienam mokiniui, ko iš jo tikimasi
Išklauso mokinių nuomonę dėl pamokos uždavinių
Sprendžiant svarbius klausimus gauna grupės pritarimą prieš imantis veiksmų
Leidžia mokiniams dalyvauti sprendimų priėmime
Skatina mokinius teikti siūlymus pamokos organizavimo klausimais
Leidžia mokiniams kelti savo tikslus
Leidžia mokiniams pasirinkti savo kelią, net jeigu jie ir klysta
Klausia mokinių nuomonės dėl pamokos vedimo
Leidžia dirbti mokiniams jiems priimtinu režimu
Leidžia patiems mokiniams nustatyti „žaidimo“ taisykles
Priima sprendimus nesitardamas su mokiniais
Nepaaiškina savo veiksmų
Atsisako ieškoti kompromiso
Laikosi nuošaly
Kalba taip, kad negalėtum užduoti klausimų
Padeda mokiniams spręsti jų asmenines problemas
Padeda spręsti klasėje kylančias konfliktines situacijas
Rūpinasi asmenine mokinio gerove
Išreiškia mokiniui savo palankumą
Išreiškia prisirišimą prie savo mokinių
Skatina mokinius pasikliauti juo
Skatina glaudžius ir neformalius tarpusavio santykius
Kviečia mokinius pas save į namus
Pagiria už gerai atliktą darbą kitiems girdint
Pasako mokiniui, kai jis atlieką darbą ypač gerai
Rūpinasi, kad už gerą atlikimą mokiniui būtų atlyginta
Išreiškia pripažinimą už gerą atlikimą
Pasitiki ir suteikia sportininkui galimybę (tikslinti)
Per kūno kultūros pamokas jaučiuosi sėkmingu, kai:
Visiškai sutinkuSutinkuNeutraliaiNesutinkuVisiškai nesutinku
nugaliu kitus dalyvaujančius
esu akivaizdžiai geresnis/ė
esu geriausias/ia
labai stengiuosi
aš tikrai tobulėju
sekasi geriau nei kitiems
pasiekiu tikslą, kurį užsibrėžiau
nugaliu sunkumus
galiu padaryti tai, ko negalėjau anksčiau
įvykdau tai, ko kiti negali
įrodau kitiems, jog esu geriausias/ia
pasirodau geriausiai kaip tik galiu, sugebu
Mano kūno kultūros pamokos metu tarp mokinių dažniausiai vyraujanti bendravimo atmosfera yra
Mano kūno kultūros pamokos metu tarp mokinių ir mokytojo/os dažniausiai vyraujanti bendravimo atmosfera yra:
Kūno kultūros mokytojo/os bendravimo stilius Jumis:
Kūno kultūros pamoka Jums:
Lytis:
Gimnazijos klasė