KŪNO KULTŪROS MOKYTOJO VADOVAVIMO STILIAI IR JŲ SĄSAJOS SU MOKINIŲ SĖKMĖS PATYRIMU PER PAMOKAS

Gerbiamas moksleivi, šia apklausa siekiama išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie kūno kultūros pamokos ugdymosi aplinką. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, siekiant geresnės kūno kultūros pamokos kokybės. Gauta informacija bus panaudota atliekant bakalauro baigiamąjį darbą, duomenys bus analizuojami tik apibendrintai, todėl atsakymams užtikrinamas anonimiškumas.

Rūpinasi, kad kiekvienas mokinys atliktų užduotis pagal savo pajėgumą

Paaiškina kiekvienam mokiniui apie sporto šakos techniką ir taktiką

Ypatingą dėmesį skiria mokinių klaidų taisymui

Yra įsitikinęs, kad visi mokiniai klasėje vienodai suvokia mokytojo vaidmenį

Informuoja kiekvieną mokinį individualiai, atsižvelgdamas į jo įgūdžius

Numato ateities planus

Paaiškina kiekvienam mokiniui, ką jis turėtų daryti

Tikisi, kad kiekvienas mokinys įvykdys užduotį iki smulkmenų

Įvertina kiekvieno mokinio stipriąsias ir silpnąsias puses

Kiekvienam mokiniui pateikia konkrečius nurodymus, ką jis/jie turėtų kiekvienoje situacijoje

Kontroliuoja mokinių pastangas

Kiekvienam mokiniui paaiškina jo indėlį į bendrą darbą

Išsamiai paaiškina kiekvienam mokiniui, ko iš jo tikimasi

Išklauso mokinių nuomonę dėl pamokos uždavinių

Sprendžiant svarbius klausimus gauna grupės pritarimą prieš imantis veiksmų

Leidžia mokiniams dalyvauti sprendimų priėmime

Skatina mokinius teikti siūlymus pamokos organizavimo klausimais

Leidžia mokiniams kelti savo tikslus

Leidžia mokiniams pasirinkti savo kelią, net jeigu jie ir klysta

Klausia mokinių nuomonės dėl pamokos vedimo

Leidžia dirbti mokiniams jiems priimtinu režimu

Leidžia patiems mokiniams nustatyti „žaidimo“ taisykles

Priima sprendimus nesitardamas su mokiniais

Nepaaiškina savo veiksmų

Atsisako ieškoti kompromiso

Laikosi nuošaly

Kalba taip, kad negalėtum užduoti klausimų

Padeda mokiniams spręsti jų asmenines problemas

Padeda spręsti klasėje kylančias konfliktines situacijas

Rūpinasi asmenine mokinio gerove

Išreiškia mokiniui savo palankumą

Išreiškia prisirišimą prie savo mokinių

Skatina mokinius pasikliauti juo

Skatina glaudžius ir neformalius tarpusavio santykius

Kviečia mokinius pas save į namus

Pagiria už gerai atliktą darbą kitiems girdint

Pasako mokiniui, kai jis atlieką darbą ypač gerai

Rūpinasi, kad už gerą atlikimą mokiniui būtų atlyginta

Išreiškia pripažinimą už gerą atlikimą

Pasitiki ir suteikia sportininkui galimybę (tikslinti)

Per kūno kultūros pamokas jaučiuosi sėkmingu, kai:

Mano kūno kultūros pamokos metu tarp mokinių dažniausiai vyraujanti bendravimo atmosfera yra

Mano kūno kultūros pamokos metu tarp mokinių ir mokytojo/os dažniausiai vyraujanti bendravimo atmosfera yra:

Kūno kultūros mokytojo/os bendravimo stilius Jumis:

Kūno kultūros pamoka Jums:

Lytis:

Gimnazijos klasė

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą