Kultūros vartotojų ugdymo galimybės

Gerbiamas respondente, į tave krepiasi Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, kultūrinės veiklos organizavimo studijų programos studentė Liveta Kazlauskaitė, rašanti baigiamąjį darbą ir vykdanti tyrimą “Kultūros vartotojų lojalumo ugdymo galimybės“.

Pagrindinis šio tyrimo tikslas – ištirti, kokiomis priemonėmis ir būdais kultūros organizacijos gali ugdyti vartotojų lojalumą.

Šio tyrimo rezultatai bus analizuojami ir apibendrinti mokymosi tikslais, anketa yra anoniminė, nereikia nurodyti savo vardo ir pavardės, todėl tikimės iš Jūsų nuoširdžių atsakymų.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai lankotės kultūros įstaigose ? (Pažymėkite prie kiekvieno teiginio pasirinkus jums labiausiai tinkama variantą: labai dažnai, dažnai, kartais, retai, niekada.) ✪

Labai dažnai (5 ir daugiau kartų per metus)
Dažnai (3-4 kartai per metus)
Kartais (2 kartai per metus)
Retai (1 karta per metus ar rečiau)
Niekada
1. Kultūros centrai
2. Teatrai
3. Muziejai
4. Nacionaliniai parkai
5. Kino centrai
6. Viešosios bibliotekos
7. Kita

2. Kaip Jūs suprantate sąvoką vartotojų lojalumas? (įvertinkite kiekviena teiginį nuo 1 iki 5 balo, su kuriuo sutinkate labiausiai, 5- labai sutinku, 4- sutinku, 3 - iš dalies sutinku, 2 - nesutinku, 1-visiškai nesutinku.) ✪

1
2
3
4
5
Neturiu nuomonės
1. Pakartotiniai pirkimai
2. Ištikimybė ir atsidavimas
3. Noras įsipareigoti įmonei ir daryti viską, kad ji klestėtų
4. Vienkartiniai pirkimai
5. Rekomendacijos kitiems
6. Pirmenybė vienam prekiniui ženklui

3. Ar manote, kad, apskritai, esate lojalus vartotojas?  ✪

4. Jeigu esate lojalus vartotojas, kas lemia jūsų pasirinkimą būti lojaliu vartotoju ? (Įrašykite)

5. Kaip manote, kokiais veiksniais kultūros organizacijos Jus paskatintų būti lojaliu vartotoju? (pažymėkite Jūsų manymu visus tinkamus atsakymus) ✪

6. Kokio atlygio dažniausiai tikitės būdami lojalūs klientai? (Pažymėkite prie kiekvieno teiginio pasirinkus: Nuolat, dažnai, kartais, niekada ) ✪

Nuolat
Dažnai
Kartais
Niekada
1. Glaudesnių santykių
2. Pripažinimo
3. Aptarnavimo lygio
4. Materialaus atlygio (Pvz.: nuolaidų, spec. pasiūlymų ir pan.)

7. Kaip manote, ar kultūros organizacijos patenkina jūsų poreikius? (Pasirinkite tinkamą variantą) ✪

8. Kaip manote, ar svarbu kultūros organizacijoms ugdyti vartotojų lojalumą? (Pasirinkite tinkamą variantą) ✪

9. Ar būtumėte lojalus vartotojas kultūros organizacijai, jeigu gautumėte kažkokią naudą iš organizacijos? (Pasirinkite tinkamą variantą) ✪

10. Ar esate lojalus kokioms nors kultūros organizacijoms? (Pažymėkite prie kiekvieno teiginio pasirinkus Taip/Ne ) ✪

Taip
Ne
1. Muziejams
2. Teatrams
3. Kultūros centrams
4. Kita

11. Kokie veiksniai jums yra svarbiausi, kad būtumėt lojalus kultūros paslaugas teikiančiai organizacijai. (įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1- visiškai nesvarbu, 5-labai svarbu)

1
2
3
4
5
1. Nuolaidos
2. Dovanos
3. Išskirtiniai pasiūlymai
4. Pasitikėjimas organizacija
5. Tvirtesni santykiai
6. Geresnis aptarnavimo lygis
7. Kita (Pasirinkę šį variantą įvertinkite jį, ir varianto pavadinimą įrašykite į 11.1 klausimą)

11.1 Šis klausimas pildomas tik tada kai 11. klausime yra pasirenkamas variantas "kita". (Įrašykite savo pasirinkimą)

12. Pagal kokius kriterijus renkatės, į kokį renginį eiti? (galite pažymėti visus jums tinkančius atsakymo variantus) ✪

13. Ar rekomenduojate kultūros organizacijas ir jų renginius kitiems (savo draugams, pažįstamiems)? Kodėl? ✪

14. Jūsų lytis ✪

15. Jūsų amžius ✪

16. Jūsų veiklos sritis: ✪

17. Jūsų išsilavinimas: ✪

18. Jūsų gyvenamoji vieta: ✪