Kultūros paslaugų prieinamumo komunikacija jauniems vartotojams

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus universiteto, Kūrybos komunikacijos III kurso studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti, ar kultūros paslaugų prieinamumas yra aiškiai ir efektyviai iškomunikuojamas jauniems vartotojams (t.y., ar kultūros įstaigos aiškiai iškomunikuoja, jog jų paslaugos yra prieinamos jaunimui).

Šiame tyrime buvo pasirinktos šios kultūros paslaugas teikiančios įstaigos - MO muziejus ir Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras.

Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslais kursiniui darbui parengti.

Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą