Kriterijai, perkant DVD/VHS/BR filmus

Šios anoniminės anketos tikslas – išsiaiškinti, kokie yra jūsų DVD/VHS/Blu - Ray filmų pirkimo motyvai, vertinimai ir lūkesčiai. Jūsų, kaip vartotojo, nuomonė bei suteikta informacija tyrimui yra labai svarbi. Tyrimo metu gauti duomenys yra konfidencialūs ir bus naudojami tik mokslinio tyrimo tikslams. Prašome užpildyti anketą iki galo, ilgai nesvarstykite ir neklauskite aplinkinių nuomonės.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Jūsų išsilavinimas: ✪

4. Jūsų namų ūkio arba šeimos vidutinės pajamos per mėnesį: ✪

5. Kokios jūsų vidutinės mėnesio išlaidos DVD/VHS/Blu - Ray filmams ? ✪

6. Kur perkate DVD/VHS/Blu - Ray filmus (galimi keli atsakymų variantai)?

Jei į 5 klausimą atsakėte "Neperku", į kitus klausimus neatsakinėkite

7. Kokiais tikslais per pastaruosius kelerius metus pirkote DVD/VHS/Blu - Ray filmus ?

8. Kiek kartų per mėnesį lankotės filmais prekiaujančiose parduotuvėse?

9. Kokį grotuvą naudojate, norėdami peržiūrėti DVD/VHS/Blu - Ray filmus (galimi keli atsakymų variantai)?

10. Koks filmo žanras Jums labiausiai patinka?

11. Filmais prekiaujančiose parduotuvėse Jūs dažniausiai (galimi keli atsakymų variantai):

12. Apie filmus ir kino naujienas domitės (galimi keli atsakymų variantai):

13. Kiek svarbūs šie veiksniai, Jums renkantis filmais prekiaujančią parduotuvę?

Labai svarbu
Svarbu
Vidutiniškai svarbu
Mažai svarbu
Visiškai nesvarbu
1. Prekių kokybė
2. Platus prekių asortimentas
3. Žinomų gamintojų prekės
4. Įdiegta elektroninės prekybos sistema
5. Strateginė vieta, patogus privažiavimas automobiliu
6. Žema kaina, lyginant su kitomis prekybos vietomis
7. Lanksti kainų nuolaidų sistema
8. Malonus aptarnavimas
9. Informatyvi ir kvalifikuota pagalba renkantis prekes
10. Greitas aptarnavimas
11. Parduotuvės interjeras (vidus)
12. Patogus prekių išdėstymas
16. Atsitiktinumas
15. Lojalumas, t.y. “prisirišimas prie parduotuvės”
14. Trumpas užsakymo įvykdymo terminas
13. Galimybė užsisakyti pageidaujamą prekę

14. Kokią įtaką Jums turi aptarnaujančio personalo elgesys renkantis prekiaujančią parduotuvę?

15. Jūsų kaip filmų pirkėjo bei naudotojo lūkesčius formuoja:

16. Ar Jūs perkate filmus elektroninėje parduotuvėje (internetu)?

17. Kokie kriterijai, Jūsų manymu, yra svarbiausi perkant DVD/VHS/Blu – Ray filmus elektroniniu būdu (internetu)?(galimi keli atsakymų variantai)

Jeigu į 16 klausimą atsakėte NE, 17 klausimą praleiskite.

18. Dėl kokių priežasčių Jūs nepirktumėte DVD/VHS/Blu – Ray filmus elektroninėje parduotuvėje (internete)?

Jeigu į 16 klausimą atsakėte TAIP, 18 klausimą praleiskite.

19. Nurodykite 3 svarbiausius kriterijus, kurie nulemia jūsų apsisprendimą perkant filmus

20. Kokiam filmų kokybės ir kainos santykiui Jūs teiktumėte pirmenybę?

21. Kokią įtaką Jums turi taikomos prekių nuolaidos renkantis ir perkant DVD/VHS/Blu – Ray filmus?

22. Kokia nuolaidų rūšis Jus skatina daugiau pirkti?

23. Ar Jums pakanka informacijos apie perkamus DVD/VHS/Blu – Ray filmus, kurią gaunate prekybos vietoje?

24. Kokią įtaką Jūsų pasirinkimui turi informacijos šaltiniai? (perkant DVD/VHS/Blu – Ray filmus)?

Didelė įtaka
Vidutinė įtaka
Maža įtaka
Neturi įtakos
1. Reklama televizijoje
2. Reklama spaudoje
3. Radijo reklama
4. Reklama internete
5. Lauko iškabų, stendų reklama
6. Reklaminės skrajutės, lankstinukai
7. Pažįstamų, artimųjų rekomendacijos
8. Vitrinose skelbiama gamintojų informacija
9. Reklama ant transporto priemonių
10. Reklaminiai suvenyrai

25. Kokią įtaką Jums turi draugų, šeimos narių, bendradarbių nuomonės, rekomendacijos renkantis filmais prekiaujančią parduotuvę?