Konsumerizmo vizualinis triukšmas

Laba diena,

 

Šis nekomercinis tyrimas atliekamas humanitarinių mokslų tikslais, sprendžiant masinio vartojimo produktų dizaino kuriamą įtaką pirkėjui.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti ryšį tarp vartotojiškumo įpročių ir prekinių ženklų kuriamo vizualinio triukšmo asmeninėse vartotojų erdvėse bei nustatyti jų poveikį emocinei būsenai.

Konsumerizmo vizualinis triukšmas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius: ✪

Jūsų lytis: ✪

Jūsų pajamos per mėnesį: ✪

Kaip dažnai perkate maisto prekes? ✪

Kur perkate maisto prekes? ✪

Žmonių skaičius Jūsų bute / namie:

Kokie aspektai daro įtaką Jūsų pasirinkimui perkant maisto prekes? ✪

Labai svarbu
Svarbu
Neturiu nuomonės
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Kaina
Išvaizda
Prekinis ženklas
Akcija / nuolaida
Įpakavimo dizainas
Ekologiškumas
Gaminio (produkto) sudėtis
Prekės dydis
Prekės naujumas

Ar galutinis prekės pasirinkimo sprendimas priklauso vien nuo Jūsų? ✪

Jūs sprendimą priimate savarankiškai, neatsižvelgiant į kito žmogaus nuomonę?

Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra: ✪

Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:

Jeigu į praeitą klausimą atsakėte „sugrupuotos“ pagal kokias charakteristikas grupuojate prekes:

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?  ✪

Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?

Kokia yra Jūsų pirma asociacija (jausmas), pasižiūrėjus į Andreas Gursky nuotrauką iš „99 cent“ kolekcijos? ✪

Kokia yra Jūsų pirma asociacija (jausmas), pasižiūrėjus į Andreas Gursky nuotrauką iš „99 cent“ kolekcijos?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias? ✪

Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?