Denis-O
Vieša
Pranešti

Konsumerizmo vizualinis triukšmas

Laba diena,

 

Šis nekomercinis tyrimas atliekamas humanitarinių mokslų tikslais, sprendžiant masinio vartojimo produktų dizaino kuriamą įtaką pirkėjui.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti ryšį tarp vartotojiškumo įpročių ir prekinių ženklų kuriamo vizualinio triukšmo asmeninėse vartotojų erdvėse bei nustatyti jų poveikį emocinei būsenai.

Jūsų amžius:Privalomas
Jūsų lytis:Privalomas
Jūsų pajamos per mėnesį:Privalomas
Kaip dažnai perkate maisto prekes?Privalomas
Kur perkate maisto prekes?Privalomas
Žmonių skaičius Jūsų bute / namie:
Kokie aspektai daro įtaką Jūsų pasirinkimui perkant maisto prekes?Privalomas
Labai svarbuSvarbuNeturiu nuomonėsNesvarbuVisiškai nesvarbu
Kaina
Išvaizda
Prekinis ženklas
Akcija / nuolaida
Įpakavimo dizainas
Ekologiškumas
Gaminio (produkto) sudėtis
Prekės dydis
Prekės naujumas
Ar galutinis prekės pasirinkimo sprendimas priklauso vien nuo Jūsų?Privalomas
Jūs sprendimą priimate savarankiškai, neatsižvelgiant į kito žmogaus nuomonę?
Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:Privalomas
Jeigu į praeitą klausimą atsakėte „sugrupuotos“ pagal kokias charakteristikas grupuojate prekes:
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve? Privalomas
Kokia yra Jūsų pirma asociacija (jausmas), pasižiūrėjus į Andreas Gursky nuotrauką iš „99 cent“ kolekcijos?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?Privalomas