Kompanijos „Food on foot“ vartotojų lojalumo analizė.

Gerbiamas Respondente,

esame Kauno kolegijos pardavimų ir marketingo antro kurso studentai. Atliekame kompanijos „Food on foot“ vartotojų lojalumo analizės tyrimą, kurio metu siekiame išsiaiškinti ar šis prekės ženklas turi lojalius vartotojus ir kokie veiksniai toliau padėtų plėtoti gerus santykius su vartotojais. 

Anonimiškumą garantuojame. Duomenys bus analizuojami tik apibendrintai. 

Dėkojame už Jūsų paskirtą laiką!

Kompanijos „Food on foot“ vartotojų lojalumo analizė.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Koks jūsų išsilavinimas?

4. Jūsų užimtumas (galima pasirinkti daugiau nei vieną atsakymo variantą):

5. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:

6. Kaip dažnai gaminate namuose:

7. Kokie veiksniai lemia pirktinio įpakuoto sumuštinio pasirinkimą Jums:

8. Kur perkate įpakuotus sumuštinius?

9. Kaip dažnai perkate „Food on foot“ produkciją?

10. Ar rekomenduojate „Food on foot“ produkcija draugams/artimiesiems?

11. Ar paragavę dar kartą pirkote „Food on foot“ produkciją?

12. Ar dažnai perkate „Food on foot“ produkciją akcijų metu?

13. Ar kokybiška reklama įtakoja jūsų prekės ženklo pasirinkimą perkant įpakuotą sumuštinį?

14. Ar „Food on foot“ reklama prekybos vietoje nulemtų tai, kad Jūs pasirinktumėte šį prekės žanklą?

15. Ar kompanijos „Food on foot“ organizuojami konkursai skatintų Jūsų lojalumą prekės ženklui?