Kokybiškas aptarnavimas mažmeninėje prakyboje.

Gerbiamas respondente,

Laba diena,

Esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto studentė, rašau magistrinį darbą ir atlieku mokslinį tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti ir apibendrinti respondentų pateiktus atsakymus, apie kokybišką aptarnavimą mažmeninėje prekyboje, naudojant Servqual metodika.
Atsakyti į tyrimo anketos klausimus respondentui užims apie keletą minučių. Į anketos klausimus prašomi atsakyti sąžiningai. Užpildytus anketos klausimynus elektroninėje erdvėje.
Tyrimas yra anoniminis – respondentas bei pateikta individuali informacija apie įmonę nėra atskleidžiama, tačiau esant jūsų pageidavimui, jūs galite gauti apibendrintus tyrimo rezultatus.

Ačiū už Jūsų pozityvią nuostatą sudalyvauti šiame tyrime!

Anketa neaktyvi

1. Nurodykite, kaip, Jūsų manymu, kokybiška mažmeninės prekybos įmonė galėtų atitikti kiekvieną klausimyne nurodytą apibūdinimą. Jei manote, kad šis apibūdinimas visiškai nesvarbus kokybiškai nažmeninės prekybos dirbančiai įmonei, apibraukite skaičių „1“.Jei manote, kad šis apibūdinimas svarbus kokybiškai dirbančiai įmonei, apibraukite skaičių „7“.

2. Nurodykite, kaip, Jūsų manymu, UAB „Iris“ įmonė atitinka kiekvieną klausimyne nurodytą apibūdinimą. Jei manote, kad šis apibūdinimas visiškai nesvarbus kokybiškai dirbančiai įmonei, apibraukite skaičių „1“.Jei manote, kad šis apibūdinimas svarbus kokybiškai dirbančiai įmonei, apibraukite skaičių „7“. Jei Jūsų nuomonė yra ne tokia tvirta, pasirinkite tarpinius Jūsų nuomonę geriausiai atspindinčius skaičius.

Jūsų amžius (Įrašykite)

    …Daugiau…

    lytis

    Jūsų mėnesio pajamos

    Jūsų išsilavinimas

    Susikurti savo anketą