Kokią įtaką turi pardavimo skatinimas apsiperkant?

Anketos tikslas nustatyti pardavimo skatinimo priemonių įtaką pasirenkamos paklausos prekėm.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

AR PRITARETE TEIGINIUI: Dažnai taikomos įvairios akcijos praranda efektyvumą.

Ar pritariate,kad sudarytos geros išsimokėjimo(kreditavimo) sąlygos įtakoja apsisprendimui pirkti?

Ar skatina pirkti nežinomo gamintojo prekę jeigu ją perkant dalyvausite loterijoje ar konkurse?

Jei kainų nuolaida taikoma per dažmai tam tikroms pasirenkamos paklausos prekėm, Jūs manote, kad:

Koks bus Jūsų poelgis gavus kuponus prekėms įsigyti?

Koks bus Jūsų poelgis sužinojus apie kainų nuolaidas?

Koks bus Jūsų poelgis gavus ir pabandžius nemokamą prekę?

Kokia Jūsų reakcija į pasiūlymą - "perki vieną prekę ir kitą gauni nemokamai"?

Ar svarbus prekės ženklas renkantis prekę?

Kas labiausiai įtakoja pirkti pasirenkamos paklausos prekes (buitinę techniką, santechniką ir t.t.)

Jūsų lytis

Jūsų amžius:

Jūsų šeimyninė padėtis:

Išsilavinimas:

Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį: