Klientų lojalumo kavinės tinklo Caffeine marketingo tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto IV kurso marketingo vadybos absolventė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie klientų lojalumą įmonei UAB „Keturi kambariai“ (Caffeine), kurio tikslas – klientų lojalumo nustatymas įmonėi.

Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje, kadangi Jūsų sąžiningi atsakymai gali padėti įmonės marketingo strategijos tobulinimui bei tinklo plėtojimui!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos pildymas užtruks apie 5-7 min.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Pic
10. Iš kur sužinote apie Caffeine naujienas (sezoninė kava, asortimento atnaujinimas ir pan.)? Galimi keli atsakymo variantai
Per draugus, kurie domisi