Klientų lojalumo kavinės tinklo Caffeine marketingo tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto IV kurso marketingo vadybos absolventė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie klientų lojalumą įmonei UAB „Keturi kambariai“ (Caffeine), kurio tikslas – klientų lojalumo nustatymas įmonėi.

Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje, kadangi Jūsų sąžiningi atsakymai gali padėti įmonės marketingo strategijos tobulinimui bei tinklo plėtojimui!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos pildymas užtruks apie 5-7 min.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Klientų lojalumo kavinės tinklo Caffeine marketingo tyrimas

1. Ar geriate kavą

2. Kaip dažnai geriate kavą?

3. Kokie veiksniai Jums daro įtaką kavinės pasirinkimui?

4. Ar lankotės Caffeine kavinėse?

5. Jei ne, kodėl? Įrašykite. Prašau prieiti prie 15 klausimo

    …Daugiau…

    6. Įvertinkite Caffeine pagal žemiau esančius veiksnius. Pažymėkite savo vertinimą skalėje

    7. Kaip dažnai lankotes Caffeine?

    8. Ar perkate Caffeine kitas siulomas prekes? (maistas, ne kavos gėrimai, cigaretes, kavos pupelės ir pan.)

    9. Jei taip, kokias? Galimi keli atsakymo variantai

    10. Iš kur sužinote apie Caffeine naujienas (sezoninė kava, asortimento atnaujinimas ir pan.)? Galimi keli atsakymo variantai

    Kita (įrašykite)

      …Daugiau…

      11. Ar turite Caffeine nuolaidų kortelę (MagicCard), kaupiančią 10% nuo kiekvieno nupirkto puodelio kavos?

      12. Įvertinkite savo lojalumą „Caffeine“ kavinių tinklui. Pažymėkite savo vertinimą skalėje

      13. Kaip įvertintumėte Caffeine kavinių tinklą nuo 1 iki 6?

      14. Argumentuokite savo atsakymą

        …Daugiau…

        15. Jūsų lytis:

        16. Jūsų amžius

          …Daugiau…

          17. Kuriame mieste gyvenate:

          Kita (įrašykite)

            …Daugiau…

            18. Jūsų socialinė padėtis:

            Kita (įrašykite)

              …Daugiau…

              19. Jūsų mėnesio pajamos:

              Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą