Klientų lojalumo didinimas restoranuose

Sveiki! 

Esu Odeta Stokytė, Vilniaus kolegijos tarptautinio verslo IV kurso studentė. Šiuo metu rašau bakalauro darbą, kurio tikslas išsiaiškinti, kokios priemonės padeda skatinti klientų lojalumą "Selfish bistro" restorane, taip pat mano tolimesnėje karjeroje. Apklausos metu gauti duomenys bus naudojami baigiamojo darbo rezultatų apibendrinimui ir analizei, todėl užtikrinu Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumą. Apklausa užtruks apie 5 minutes jūsų brangaus laiko. 

Iš karto dėkoju korespondentams!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų išsilavinimas

3. Jūsų amžius?

4. Ar esate girdėję apie "Selfish Bistro" restoraną?

5. Ar lankotės "Selfish Bistro" restoranuose?

6. Kaip dažnai lankotės "Selfish bistro" restorane?

7. Kodėl sugrįžtate į "Selfish bistro" restoraną?

8. Ar savo mėgstamuose restoranuose, vakarienės metu išleidžiate daugiau, nei planavote?

9. Kas įtakoja jūsų sprendimą, į kurį restoraną eiti?

10. Kokiame mieste dažniausiai einate į restoranus?

11. Ar rekomenduotumėte Selfish Bistro restoraną draugams?