Klientų lojalumas ,,Martina" parduotuvėje

Gerb. Respodente,

esu Vilniaus kolegijos Tarptautinio verslo programos bakalauro studentė. Atliekų tyrimą, kurio tikslas – ištirti klientų lojalumą ,,Martina” parduotuvėje. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Klientų lojalumas ,,Martina" parduotuvėje
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar lankotės „Martina” parduotuvėje?

2. Kaip dažnai lankotės šioje parduotuvėje?

3. Kodėl Jūs renkatės būtent šią parduotuvę?

4. Ar „Martina“ parduotuvės prekių asortimentas tenkina Jūsų poreikius?

5. Kokie veiksniai Jums daro įtaką pirkti „Martina“ parduotuvėje? (keli galimi atsakymai)

6. Kaip vertinate „Martina“ parduotuvės personalą?

Gerai
Labai gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai blogai
Bendravimas
Aptarnavimas
Paslaugumas

7. Kaip tikėtina, kad ir toliau pirksite „Martina“ parduotuvės prekes?

8. Kaip vertinate „Martina“ parduotuvės prekių kainas?

9. Kokias prekes perkate?

10. Kiek vidutiniškai išleidžiate pinigų vienam apsipirkimui?

11. Kas labiausiai Jums daro įtaką renkantis parduotuvę?

12. Ką dažniau renkatės „Martina“ ar kitas panašias parduotuves?

13. Kaip Jūsų nuomone, galima pagerinti „Martina” parduotuvės prekių pardavimus?

14. Ar einate į parduotuvę tik dėl to, jog žinote, kad Jus dominančiai prekei yra paskelbta nuolaida?

15. Kokiu būdu sužinote apie galiojančias akcijas?

16. Ar girdite rekomendacijų apie „Martina” parduotuvę iš kitų žmonių?

17. Kaip tikėtina, kad Jūs rekomenduosite „Martina“ parduotuvę draugams ar kolegoms?

18. Kaip vertinate lojalumo programas (klientų lojalumo korteles) parduotuvėje „Martina“?

19. Ar lojalumo kortelė Jus skatina pirkti daugiau ir dažniau?

20. Kaip manote kas dar labiau skatintų lojalumą parduotuvėje “Martina”?

21. Įvertinkite kokios priežastys lemtų kitos parduotuvės pasirinkimą.

22. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

23. Kokia Jūsų lytis?

24. Koks Jūsų amžius?