UserDynia
Privati
Pranešti
Anketa neaktyvi

Klientų aptarnavimo vertinimas UAB "Autofuroras" pavyzdžiu

Sveiki, esu Vilniaus Universiteto ketvirto kurso studentas. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti kokybės lygį, vartotojų lojalumą bei klasifikuoti klientus paskirstant juos į automobilių markių bei modelių savininkus. Gauti rezultatai bus apdoroti statistiniais ir matematiniais skaičiavimais ir panaudoti baigiamajame bakalauro darbe, konfidencialumas garantuojamas. Iš anksto dėkoju už suteiktą laiką bei atsakymus.

1. Ši anketa skirta vyresniems nei 18 metų respondentams. Ar Jums daugiau nei 18 metų?
2. Jūsų gyvenamoji vieta, kurioje gyvenate šiuo metu?
3. Įvertinkite savo lojalumą UAB "Autofuroras" įmonei nuo 1 - visiškaii nelojalus, iki 5 - visiškai lojalus
4. Kurie kriterijai Jums atrodo svarbiausi vertinant klientų kokybės aptarnavimą? (Galimi keli atsakymų variantai)
5. Įvertinkite klientų aptarnavimo kokybės kriterijus UAB "Autofuroras" įmonėje nuo 1 - blogai, iki 5 - puikiai.
6. Įvertinkite klientų kokybės aptarnavimą lygį UAB "Autofuroras" įmonėje nuo 1 iki 5,kur 1 – blogai, o 5 – puikiai.
7. Kurio automobilio gamintojo markę vairuojate?
9. Kurių automobilių dalių detalės Jus labiausiai domina?
10. Jūsų automobilio pagaminimo metai?
11. Jūsų automobilio darbinis tūris, kūbiniais metrais(cm3)?
12. Jūsų automobilio kėbulo tipas?
13. Jūsų lytis
14. Jūsų amžius
15. Jūsų socialinė padėtis
16. Jūsų pajamos per mėnesį

Anketos meniu

Kita anketa »