UserGreta2018
Vieša
Pranešti

Klientų aptarnavimo vertinimas Informacinių technologijų verslo sektoriuje - kopija

Laba diena, esu Greta Maziukaitė – Dumbliauskienė, Vilniaus universiteto Verslo vystymo magistro  programos studentė. Domiuosi klientų aptarnavimo padėties IT verslo sektoriuje gerinimu. Šiuo metu rengiu magistro darbą tema „Klientų aptarnavimo vertinimas ir gerinimo galimybės informacinių technologijų verslo sektoriuje (UAB „Sistemų valdymo konsultacijos“ pavyzdžiu)“.

Kreipiuosi į Jus su prašymu atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.

Kiek laiko dirbate įstaigoje? (Nurodykite metų skaičių)
Jūsų pareigos?
Kiek laiko dirbate šiose pareigose?
Kiek laiko dirbate su UAB "SVK" moduliais?
Su kokiais moduliais dirbate? (galimi keli atsakymo variantai)
Kaip dažnai ir kokių problemų iškyla su UAB „SVK“ moduliais ir dėl to Jums reikia kreiptis į klientų aptarnavimo centrą?
Kokius susisiekimo kanalus naudojate bendraudami su klientų aptarnavimo centru? (Įvertinkite kiekvieno iš jų dažnumą)
NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Bendravimas tiesiogiai akis į akį
Elektroniniu paštu, SMS, faksu
Internetu
Paštu
Telefonu
Kaip greitai bėdos yra išsprendžiamos?
Kokios problemos kyla dėl klientų aptarnavimo proceso? Ir kaip Jūs manote kodėl?
Jūsų nuomone, stipriosios klientų aptarnavimo pusės?
Kuo esate nepatenkintas klientų aptarnavimo procese?
Kaip būtų galima tobulinti klientų aptarnavimą?
Įvertinkite klientų aptarnavimą UAB „Sistemų valdymo konsultacijos“ įmonėje nuo 1 iki 10? Kurioje 1 reiškia neigiamą vertinimą, 10 - teigiamą?