Klientų aptarnavimo paslaugų kokybės tobulinimas tarptautinėje telekomunikacijų įmonėje

Gerb. Respondente,

esu Kauno Kolpingo kolegijos ekonomikos ir verslo fakulteto IV kurso studentė, rengianti baigiamajį darbą ir atliekanti tyrimą, kurio tikslas - ištirti telekomunikacijų tarptautinės įmonės klientų nuomonę apie įmonės teikiamų paslaugų kokybę. Apklausa anoniminė. Jūsų užpildytos anketos duomenimis naudosis tik tyrėjas, jie niekur nebus skelbiami taip, kad būtų galima atpažinti Jūsų tapatybę. Maloniai kviečiame dalyvauti apklausoje. Pasirinktą atsakymo variantą pažymėkite šalia esančiame apskritime arba įrašykite nurodytoje vietoje.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokia telekomunikacijų įmonė Jus tenkina labiausiai? Pasirinkite ją ir įvertinkite pagal išdėstytus kriterijus nuo 1 iki 7 balų sistemoje.

1. Modernios išvaizdos įrenginiai

2. Patrauklus salono interjeras

3. Tvarkingos išvaizdos aptarnavimo vadybininkai

4. Tvarkinga informacinė paslaugų medžiaga

5. Patogios pardavimų salono darbo valandos

6. Paslaugų teikimas sutartu laiku

7. Nuoširdus problemų sprendimas

8. Paslaugų atlikimas iš pirmo karto

9. Paslaugų atlikimas be klaidų

10. Vadybininkai nurodo tikslų paslaugos atlikimo laiką

11. Vadybininkai nedelsdami suteikia paslaugą

12. Vadybininkai visada nori padėti klientui

13. Vadybininkai niekada nebūna taip užsiėmę, kad negalėtų atsakyti klientui

14. Vadybininkų elgsena kelia pasitikėjimą

15. Klientas jaučiasi saugus atlikdamas sandorį

16. Vadybininkai visada mandagūs su klientais

17. Vadybininkai turi pakankamai žinių atsakyti į klientų klausimus

18. Vadybininkai skiria individualų dėmesį klientui

19. Vadybininkai nuoširdžiai domisi kliento interesais

20. Vadybininkai supranta specifinius klientų poreikius