Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas UAB "Vilpra" įmonėje

Sveiki,

Esu Šiaulių valstybinės kolegijos, tarptautinio verslo programos, 3 kurso studentas. Šiuo metu rašau  baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą apie klientų aptarnavimo kokybės vertinimą UAB "Vilpra" įmonėje. Šios apklausos tikslas - išskirti svarbiausius aspektus, kas galėtų lemti kokybišką klientų aptarnavimą ir jų teikiamas paslaugas. Taip pat kodėl klientai renkasi  UAB "Vilpra" ir ar vartotojai patenkinti paslaugų kokybe. Apklausos duomenys bus naudojami mokslo tikslais ir viešai nepublikuojami. Ačiū už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius?

3. Ar naudojatės UAB ,,Vilpra" įmonės paslaugomis?

4. Kaip dažnai naudojatės šios įmonės paslaugomis?

5. Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?

6. Kodėl naudojatės UAB ,,Vilpa" paslaugomis?

7. Į ką labiausiai atsižvelgiate, kai perkate produktą?

8. Ką manote apie UAB ,,Vilpra" klientų aptarnavimo kokybę?

9. Ar yra tekę nusivilti aptarnavimu šioje įmonėje?

10. Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:

11. Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:

12. Įvertinkite UAB ,,Vilpra'' įmonės personalo aptarnavimo kokybę:

13. Ar naudotumėte įmonės paslaugomis dar kartą?

14. Koks yra, Jūsų nuomone, pagrindinis UAB „Vilpra“ įmonės pranašumas, lyginant su kitomis panašaus pobūdžio įmonėmis?

15. Koks yra, Jūsų nuomone, pagrindinis UAB „Vilpra“ trūkumas, lyginant su kitomis įmonėmis?

16. Pažymėkite iki trijų UAB ,,Vilpra" įmonei būdingų charakteristikų:

17. Kokias didžiausias spragas įžvelgiate UAB ,,Vilpra" įmonės personalo darbe? Galimi du variantai

18. Jei galėtumėte, ką pakeistumėte UAB „Vilpra" klientų aptarnavimo srityje? Galimi du variantai:

19. Dešimties balų sistemoje įvertinkite klientų aptarnavimo kokybės kriterijus įmonėje UAB ,,Vilpra“:

Susikurti savo anketą