Useremilija.nosyte
Vieša
Pranešti

Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas UAB "Vilpra" įmonėje

Sveiki,

Esu Šiaulių valstybinės kolegijos, tarptautinio verslo programos, 3 kurso studentas. Šiuo metu rašau  baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą apie klientų aptarnavimo kokybės vertinimą UAB "Vilpra" įmonėje. Šios apklausos tikslas - išskirti svarbiausius aspektus, kas galėtų lemti kokybišką klientų aptarnavimą ir jų teikiamas paslaugas. Taip pat kodėl klientai renkasi  UAB "Vilpra" ir ar vartotojai patenkinti paslaugų kokybe. Apklausos duomenys bus naudojami mokslo tikslais ir viešai nepublikuojami. Ačiū už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

 

1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžius?
3. Ar naudojatės UAB ,,Vilpra" įmonės paslaugomis?
4. Kaip dažnai naudojatės šios įmonės paslaugomis?
5. Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?
6. Kodėl naudojatės UAB ,,Vilpa" paslaugomis?
7. Į ką labiausiai atsižvelgiate, kai perkate produktą?
8. Ką manote apie UAB ,,Vilpra" klientų aptarnavimo kokybę?
9. Ar yra tekę nusivilti aptarnavimu šioje įmonėje?
10. Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Labai svarbuSvarbuNelabai svarbuNeturiu nuomonės
Darbuotojų kvalifikacija
Reagavimas į klientą
Aptarnavimo kultūra
Klientų poreikių išsiaiškinimas
11. Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Labai svarbuSvarbuNelabai svarbuNeturiu nuomonės
Darbuotojų kompetencijos
Darbuotojo asmeninės savybės
Nuoširdus rūpestis kliento gerove
Maloni aplinka
Kliento pasitikėjimas įmone
12. Įvertinkite UAB ,,Vilpra'' įmonės personalo aptarnavimo kokybę:
Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Atidumas
Kruopštumas
Sąžiningumas
Atidumas
Komunikabilumas
Profesionalumas
13. Ar naudotumėte įmonės paslaugomis dar kartą?
14. Koks yra, Jūsų nuomone, pagrindinis UAB „Vilpra“ įmonės pranašumas, lyginant su kitomis panašaus pobūdžio įmonėmis?
15. Koks yra, Jūsų nuomone, pagrindinis UAB „Vilpra“ trūkumas, lyginant su kitomis įmonėmis?
16. Pažymėkite iki trijų UAB ,,Vilpra" įmonei būdingų charakteristikų:
17. Kokias didžiausias spragas įžvelgiate UAB ,,Vilpra" įmonės personalo darbe? Galimi du variantai
18. Jei galėtumėte, ką pakeistumėte UAB „Vilpra" klientų aptarnavimo srityje? Galimi du variantai:
19. Dešimties balų sistemoje įvertinkite klientų aptarnavimo kokybės kriterijus įmonėje UAB ,,Vilpra“:
Reagavimo kokybės kriterijai: 10 - puikiai, 9 - labai gerai, 8 - gerai, 7 - vidutiniškai, 6 – patenkinamai, 5 – silpnai, 4 – labai silpnai, 3 – blogai, 2 – labai blogai, 1 – nepatenkinamai
12345678910
Darbuotojai noriai ir skubiai aptarnauja klientą
Sąskaitos pateikiamos laiku ir teisingai
Į klientų poreikių tenkinimą reaguojama skubiai ir pagarbiai
Lengva susisiekti (pasiskambinti, asmeniškai pabendrauti) su paslaugų tiekėju
Įmonės darbo laikas yra patogus klientams
Įmonės skyriai klientams išdėstyti patogiose strateginėse vietose
Stengiamasi išsiaiškinti kliento poreikius su juo bendraujant
Konkrečių klientų reikalavimų žinojimas
Nuolatinių klientų pažinimas
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į visus klientų klausimus
Klientai jaučiasi saugūs jų aptarnavimo metu
Tikite, kad informacija yra konfidenciali
Atsižvelgiama į specialius kliento pageidavimus
Paslaugos kokybė nesikeičia nepriklausomai nuo aptarnaujančių asmenų kaitos