Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas klientams

Gerbiami UAB ,,Previna“ klientai!

Kviečiame Jus dalyvauti tyrime, kurio tikslas – išsiaiškinti aptarnavimo kokybę UAB ,,Previna” įmonėje.

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos Verslo vadybos katedros 4 kurso studentė.

 

Iš anksto ačiū už atsakymus bei skirtą laiką!

1. Kaip manote kas yra svarbu geram klientui aptarnavimui (pažymėkite kelis Jums tinkamus atsakymų variantus):

2. Įvertinkite, kaip dažnai per mėnesį tenka lankytis UAB ,,Previna” įmonėje (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

3. Kaip manote, ar svarbu įmonės darbuotojams pažinoti savo klientus bei klientų tipus (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

4. Įvertinkite UAB ,,Previna” klientų aptarnavimo kokybę (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, kai 1 – labai blogai, 5 – labai gerai):

5. Įvertinkite UAB ,,Previna” komandiškumo jausmą (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, kai 1 – labai blogai, 5 – labai gerai):

6. Ar teko patirti konfliktinių situacijų aptarnavimo metu (jei atsakymas teigiamas – pereikite prie 7 klausimo, jei ne – prie 9):

7. Dėl kokios priežasties kilo konfliktas tarp jūsų ir jus aptarnaujančio įmonės atstovo (pažymėkite kelis Jums tinkamus atsakymų variantus):

Kitas variantas

    …Daugiau…

    8. Konflikto metu įmonę atstovaujantis konsultantas elgėsi (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

    9. Kokia tikimybė, kad rekomenduosite draugui įmonę UAB ,,Previna” (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

    10. Rekomendacijos klientų aptarnavimui gerinti (įrašykite reikiamą atsakymą):

      …Daugiau…

      11. Lytis (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

      12. Amžius (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

      13. Jūsų užimamos pareigos (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

      14. Gyvenamoji vieta (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą)

      15. Išsilavinimas (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą