Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas klientams

Gerbiami UAB ,,Previna“ klientai!

Kviečiame Jus dalyvauti tyrime, kurio tikslas – išsiaiškinti aptarnavimo kokybę UAB ,,Previna” įmonėje.

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos Verslo vadybos katedros 4 kurso studentė.

 

Iš anksto ačiū už atsakymus bei skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip manote kas yra svarbu geram klientui aptarnavimui (pažymėkite kelis Jums tinkamus atsakymų variantus): ✪

2. Įvertinkite, kaip dažnai per mėnesį tenka lankytis UAB ,,Previna” įmonėje (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą): ✪

3. Kaip manote, ar svarbu įmonės darbuotojams pažinoti savo klientus bei klientų tipus (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą): ✪

4. Įvertinkite UAB ,,Previna” klientų aptarnavimo kokybę (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, kai 1 – labai blogai, 5 – labai gerai): ✪

5. Įvertinkite UAB ,,Previna” komandiškumo jausmą (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, kai 1 – labai blogai, 5 – labai gerai):

6. Ar teko patirti konfliktinių situacijų aptarnavimo metu (jei atsakymas teigiamas – pereikite prie 7 klausimo, jei ne – prie 9): ✪

7. Dėl kokios priežasties kilo konfliktas tarp jūsų ir jus aptarnaujančio įmonės atstovo (pažymėkite kelis Jums tinkamus atsakymų variantus):

8. Konflikto metu įmonę atstovaujantis konsultantas elgėsi (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):

9. Kokia tikimybė, kad rekomenduosite draugui įmonę UAB ,,Previna” (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą): ✪

10. Rekomendacijos klientų aptarnavimui gerinti (įrašykite reikiamą atsakymą): ✪

11. Lytis (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą): ✪

12. Amžius (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą): ✪

13. Jūsų užimamos pareigos (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą): ✪

14. Gyvenamoji vieta (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą) ✪

15. Išsilavinimas (pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą):