eligijus45
Vieša
Pranešti

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Šiuo tyrimu siekiama įvertinti jūsų lūkesčius klientų aptarnavimo kokybei ir faktinę klientų aptarnavimo kokybę UAB „Agrofirma sėklos“ dar kitaip žinoma kaip „Žalia stotelė“. Tyrimas yra anoniminis, gauti duomenys bus panaudoti tik apibendrinto pobūdžio išvadoms formuluoti baigiamajame darbe. Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite „V“ arba įrašykite savo. Iš anksto dėkojame už skirtą laiką.

1. Ar per pastaruosius 6 mėnesius esate pirkęs parduotuvėje "Žalia stotelė"
2. Kaip dažnai perkate „Žalia stotelė“ parduotuvėje? (Pasirinkite viena atsakymą)
3. Įvertinkite pateiktus teiginius, kur 5 – visiškai sutinku, kur 1 – visiškai nesutinku (Pasirinkite po viena atsakymą)
Visiškai nesutinku (1)Nesutinku (2)Iš dalie nesutinku (3)Sutinku (4)Visiškai sutinku (5)
„Žalios sototelės“ darbuotojai turėtų suprasti mano poreikius.
„Žalios stotelės“ darbuotojai supranta mano poreikius.
„Žalios stotelės“darbuotojai turėtų būti pasiruošę atsakyti į visus man iškilusius klausimus.
„Žalios stotelės“ darbuotojai yra pasiruošę atsakyti į visus man iškilusius klausimus.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų padėti man iškilus problemai.
„Žalios stotelės“ personalas padeda man iškilus problemai.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų išspresti mano problemas pirmo kontakto metu.
„Žalios stotelės“ personalas išsprendžia mano problemas pirmo kontakto metu.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų būti lankstus sprendžiant mano problemas.
„Žalios stotelės“ personalas yra lankstus, sprendžiant mano problemas.
„Žalios stotelės“darbuotojai turėtų būti mandagūs.
„Žalios stotelės“ darbuotojai yra mandagūs.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų būti rūpestingas.
„Žalios stotelės“ personalas yra rūpestingas.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų būti tvarkingas.
„Žalios stotelės“ personalas yra tvarkingas.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų greitai aptarnauti.
„Žalios stotelės“personalas greitai aptarnauja.
„Žalios stotelės“ darbuotojai turėtų turėti visas žinias apie įmonės teikiamas paslaugas ir prekes.
„Žalios stotelės“ darbuotojai turi visas žinias apie įmonės teikiamas paslaugas ir prekes.
„Žalia stotelė“ turėtų teikti tikslią informaciją apie savo produktus.
„Žalia stotelė“ teikia tikslią informaciją apie savo produktus.
„Žalios stotelės“ personalas turėtų pasižymėti aukšta kompetencija.
„Žalios stotelės“ personalas pasižymi aukšta kompetencija.
„Žalia stotelė“ visada turėtų užtikrinti reikalingą prekių likutį.
„Žalia stotelė“ visada užtikrina reikalingą prekių likutį.
„Žalios stotelės“ prekės turėtų būti patogiai išdėstytos.
„Žalios stotelės“ prekės yra patogiai išdėstytos.
„Žalios stotelės“ iškabos bei vitrinos turėtų būti informatyvios.
„Žalios stotelės“ iškabos bei vitrinos yra informatyvios.
„Žalios stotelės“ parduotuvės turėtų būti moderniai įrengtos.
„Žalios stotelės“ parduotuvės yra moderniai įrengtos.
„Žalia stotelė“ turėtų užtikrinti švarią aplinką apsipirkinėjimo metu.
„Žalia stotelė“ užtikrina švarią aplinką apsipirkinėjimo metu.
„Žalia stotelė“turėtų dirbti patogiomis darbo valandomis.
„Žalia stotelė“dirba patogiomis darbo valandomis.
4. Kaip jūs visumoje vertinate klientų aptarnavimo kokybę „Žalia stotelė“ parduotuvėje, kur 10 – puiki klientų aptarnavimo kokybė , 1 – labai bloga klientų aptarnavimo kokybė
5. Ar rekomenduotumėte savo pažįstamiems ir artimiesiems „Žalia stotelė“ parduotuvę,? kur 10 – tikrai rekomenduočiau, 0 – visiškai nerekomenduočiau.
6. Jūsų lytis
7. Jūsų amžius