Usertautkutekamile
Vieša
Pranešti

Klientų aptarnavimo kokybė UAB BENU Vaistinė

Sveiki, esu 4 kurso studentė, studijuoju verslo vadybos ir administravimo dalyką, verslo organizavimo šaka, Vilniaus Universitete. Atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti klientų aptarnavimo kokybę UAB BENU Vaistinėse. Prašаu Jūsų užpildyti apklausą, kuri užtruks iki 3 min. Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Surinkti duomenys bus panaudoti tik projektinio darbo tikslams, atsakymai analizuojami apibendrintai ir pateikiami procentų, vidurkių formoje. Dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus bei laiką!

1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius?
3. Jūsų išsilavinimas?
4. Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį?
5. Ar dažnai lankotės vaistinėse?
6. Ar dažnai savo poreikiams patenkinti prekinatės UAB BENU Vaistinėse?
7. Kodėl renkatės UAB BENU Vaistinę?
8. Ar jums svarbi aptarnavimo kokybė?
9. Įvertinkite, žemiau išvardintų veiksnių svarbą, siekiant pagerinti, jūsų pasitenkinimą aptarnavimo kokybe BENU vaistinėje, kai 1 - Visiškai nesvarbu; 5 - Labai svarbu
12345
Aptarnaujančio personalo veido išraiška
Balso tembras
Paslaugumas
Supratingumas
Atidumas
Aptarnavimo sparta
10. Kokie, jūsų nuomone, efektingiausi būdai aptarnavimo kokybei gerinti?
11. Kaip vertinate BENU Vaistinių klientų aptarnavimą? Pažymėkite, jums labiausiai priimtiną atsakymą, priklausomai nuo jūsų patirties. Atsakymai: 1 - Labai blogai; 5 - Labai gerai.
12345
Kaip vertinate BENU vaistinės požiūrį į klientą?
Kaip vertinate jūsų keliamų lūkesčių pateisinimą BENU vaistinėje?
Kaip vertinate, BENU klientų informavimą apie esamas nuolaidas?
Kaip atidžiai, BENU vaistininkai reaguoja į klientui rūpimus klausimus?
Kaip vertinate aptarnavimo spartą BENU vaistinėse?
12. Įvertinkite žemiau pateiktų aspektų svarbą, siekiant pagerinti BENU vaistinės klientų aptarnavimo kokybę, kai 1 - Visiškai nesvarbu; 5 - Labai svarbu
12345
Aptarnavimas pagrįstas pagarba klientui
Pozityvus kiekvieno kliento pasitikimas
Aiškus klientui dar nežinomos informacijos pateikimas
Alternatyvių variantų siūlymas klientui, derinant abipusius interesus
Taktiškas ir mandagus kliento vizito užbaigimas