Usertautkutekamile
Vieša
Pranešti

Klientų aptarnavimo kokybė UAB BENU Vaistinė

Sveiki, esu 4 kurso studentė, studijuoju verslo vadybos ir administravimo dalyką, verslo organizavimo šaka, Vilniaus Universitete. Atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti klientų aptarnavimo kokybę UAB BENU Vaistinėse. Prašаu Jūsų užpildyti apklausą, kuri užtruks iki 3 min. Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Surinkti duomenys bus panaudoti tik projektinio darbo tikslams, atsakymai analizuojami apibendrintai ir pateikiami procentų, vidurkių formoje. Dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus bei laiką!

1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius?
3. Jūsų išsilavinimas?
4. Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį?
5. Ar dažnai lankotės vaistinėse?
6. Ar dažnai savo poreikiams patenkinti prekinatės UAB BENU Vaistinėse?
7. Kodėl renkatės UAB BENU Vaistinę?
8. Ar jums svarbi aptarnavimo kokybė?
9. Įvertinkite, žemiau išvardintų veiksnių svarbą, siekiant pagerinti, jūsų pasitenkinimą aptarnavimo kokybe BENU vaistinėje, kai 1 - Visiškai nesvarbu; 5 - Labai svarbu
10. Kokie, jūsų nuomone, efektingiausi būdai aptarnavimo kokybei gerinti?
11. Kaip vertinate BENU Vaistinių klientų aptarnavimą? Pažymėkite, jums labiausiai priimtiną atsakymą, priklausomai nuo jūsų patirties. Atsakymai: 1 - Labai blogai; 5 - Labai gerai.
12. Įvertinkite žemiau pateiktų aspektų svarbą, siekiant pagerinti BENU vaistinės klientų aptarnavimo kokybę, kai 1 - Visiškai nesvarbu; 5 - Labai svarbu

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų239239
Atsakymų0102

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »