Klientų aptarnavimas

Laba diena, 

Esu verslo ir entreprenerystės studentė. Savo magistro darbui siekiu ištirti klientų aptarnavimo kokybės lygį įmonėje.

Apklausa yra anoniminė, o jūsų atsakymai  bus konfidencialūs. Jie bus naudojami tik šiam darbui ir bus pateikti tik apibendrinta forma. Anketą gali pildyti tik tie, kurie yra apsipirkę "Eurokos" parduotuvėse.

Maloniai prašau užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą ir pažymint Jums tinkantį atsakymo variantą. 

Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime.

Anketa neaktyvi

1. Ar esate apsipirkę „Eurokos“ parduotuvėse? (Taip - pereiti prie kito klausimo, ne - baigti pildyti anketą)

2. Kaip dažnai apsiperkate „Eurokos“ parduotuvėse?

3. Ar Jums turint problemą, „Eurokos“ personalas rodo nuoširdžias pastangas ją išspręsti? (Skalėje nuo 5 iki 1, kur 5 reiškia visiškai sutinku, 1 - visiškai nesutinku)

4. Ar verta pasitikėti „Eurokos“ darbuotojų rekomendacijomis apie prekes?

5. Ar „Eurokos“ konsultantai sugeba reikiamą informaciją apie prekes ir kt. pateikti aiškiai ir suprantamai?

6. Ar „Eurokos“ parduotuvių konsultantai turi geras žinias apie prekes?

7. Ar „Eurokos“ konsultantai teikiant paslaugas, sugeba išvengti klaidų ir netikslumų?

8. Ar „Eurokos“ personalas yra mandagus?

9. Ar „Eurokos“ konsultantų elgesys suteikia pasitikėjimo?

10. Ar „Eurokos“ konsultantų išvaizda ir apranga yra tinkama ir tvarkinga?

11. Ar „Eurokos“ parduotuvių aplinka yra tvarkinga ir patraukli?

12. Ar „Eurokos“ parduotuvėse prekės yra išdėstytos taip, kad pirkėjas gali pats pasiekti/rasti kiekvieną prekę?

13. Ar „Eurokos“ parduotuvėse pateikta informacinė medžiaga apie prekes ir jų kainas yra aiški?

14. Ar „Eurokos“ parduotuvėse konsultantai nuolat pasiruošę Jums padėti?

15. Ar „Eurokos“ personalas nėra per daug užsiėmęs atsakyti į Jūsų klausimus?

16. Ar „Eurokos“ parduotuvėse paslaugos yra suteikiamos greitai ir patogiai?

17. Ar „Eurokos“ darbuotojai adekvačiai reaguoja į Jūsų išsakytas pastabas dėl prekių ar aptarnavimo kokybės?

18. Ar „Eurokos“ parduotuvėse jaučiate asmeninį dėmesį?

19. Ar „Eurokos“ parduotuvėse siūlomos atitinkančios vartotojų kokybės poreikius prekės pagrįsta kaina?

20. Ar „Eurokos“ konsultantai sukuria grįžtamąjį ryšį (klausia nuomonės apie prekes ar aptarnavimą)?

21. Ar „Eurokos“ darbuotojai įsiklauso į Jūsų poreikius?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų pirkiniai dažniausiai skirti:

Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketą