KLIENTŲ APTARNAVIMAS KARANTINO LAIKOTARPIU UAB „DPD LIETUVA" IMONĖJE

Sveiki,

Mums labai įdomi jūsų nuomonė apie DPD Lietuva klientų aptarnavimą karantino laikotarpiu.

Būsime dėkingi jeigu atsakysite į šiuos klausimus, užtruksite vos pora minučių.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Jūsų išsilavinimas

4. Ar esat girdėja apie DPD Lietuva?

5. Pažymėkit tinkamiausią atsakymą, kaip suprantate „DPD Lietuva“ sąvoką?

6. Ar dažnai naudojatės DPD paslaugomis?

7. Ar naudojotės DPD įmonės paslaugomis COVID-19 pandemijos metu?

8. Jeigu naudojotės DPD įmonės paslaugomis pandemijos metu ar atsiradusios naujos saugos taisyklės padėjo išvengti viruso plitimo fizinio kontakto metu?

9. Ar COVID-19 pandemija paveikė DPD klientų aptarnavimą?

10. Jeigu turėjot fizinį kontaktą su DPD kurjeriu ar jis laikėsi saugos taisyklių?

11. Kokia jūsų nuomonė ką DPD įmonė galėjo padaryti geriau pandemijos laikotarpiu, kad būtų išvengta siuntų vėlavimo, viruso plitimo? (Atviras klausimas)

12. Ar atsiimant / išsiunčiant siunta per (DPD PICKUP) paštomatą atsiradusios naujos saugos taisyklės neapsunkino šio proceso? (Atviras klausimas)

13. Ar pandemijos metu dažnai kildavo problemų su siuntų vėlavimu? (Atviras klausimas)

14. Kokia jūsų nuomonė apie DPD kurjerius? (Atviras klausimas)

15. Kaip manote ar DPD įmonė tinkamai išsprendė su COVID-19 iškilusias problemas klientų aptarnavime? (Atviras klausimas)