Klientų aptarnavimas internete

Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti, kodėl ir kaip reikia gerinti klientų aptarnavimą pasinaudojant interneto teikiamomis galimybėmis. Dėkojame visiems atsakiusiems.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Į ką labiausiai atsižvelgiate renkantis transporto draudimo paslaugas teikiančią firmą

Ar prieš perkant transporto draudimo paslaugas stengiatės aplankyti firmos web puslapį

Ar skurdus web puslapis gali Jus paskatinti suabejoti firmos galimybėmis kokybiškai teikti paslaugas

Kaip Jums patogiausia gauti iš firmų pirminę informaciją apie reikalingą paslaugą

Per kiek laiko tikitės, kad firmos atsakys į Jūsų užklausimą el. paštu

Ar firmoms reikalingas gyvas bendravimas su klientais chat'o pagalba darbo valandomis

Kokiu būdu Jums patogiausia perduoti firmai savo nusiskundimą dėl prasto aptarnavimo

Ar darbo metu ieškote informacijos apie paslaugas asmeniniam naudojimui

Ar manote, kad Lietuvos firmos klientų aptarnavimui internete skiria mažiau dėmesio nei realybėje

Ar manote, kad Lietuvos firmų web puslapiuose informacija apie paslaugas neatitinka klientų poreikių

Ar esate kada nors negavę atsakymo iš Lietuvos firmos į savo užklausimą el.paštu per šiuos metus

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų gyvenamoji vieta