Useranteja
Results0
Vieša
Pranešti

Klientų apklausa 2022 m.

,,Antėja“ atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti klientų požiūrį į Įmonės teikiamų paslaugų kokybę bei vykdomą komunikaciją. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik Įmonės veiklos gerinimo tikslais, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Šios apklausos rezultatai viešai nebus publikuojami.

Dėkojame už atsakymus!

 

Apklausoje vartojamų sąvokų paaiškinimai:

Klientų aptarnavimo centras - skyrius, įmonės vardu bendraujantis telefonu ir el. paštu su klientais ir teikiantis visą reikiamą informaciją;

Skubioji medicininė pagalba - tai kvalifikuota pagalba tais atvejais, kai yra tiesioginė grėsmė paciento gyvybei arba ji gali kilti bet kuriuo atveju dėl ūmios ligos ar įvykio, sukeliančio pavojingą ar kritinę sveikatai būklę.

Gydytojas specialistas - tam tikroje srityje besispecializuojantis gydytojas, kuris padeda gydančiam šeimos gydytojui patikslinti diagnozę ir parinkti tinkamiausią tolimesnį gydymą.​

Padalinys - atskiras įmonės filialas (klinika arba procedūrų kabinetas)

Pic
Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) amžius (pilnais metais):
1. Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) lytis:
2. Jūsų (Jūsų atstovaujamo paciento) socialinė padėtis:
3. Įvertinkite mūsų gydymo įstaigos teikiamų paslaugų kokybę:
Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Kaip vertinate mūsų gydymo įstaigos registratūros darbą?
Kaip vertinate mūsų gydymo įstaigos slaugytojų darbą?
Kaip vertinate mūsų gydymo įstaigos gydytojų darbą?
Įvertinkite, ar suteikta informacija apie Jūsų ligą ir tolesnį gydymą buvo aiški, ar jos suteikta pakankamai?
4. Kiek kartų per metus apsilankote „Antėja“?Privalomas
5. Kas Jus paskatino pradėti naudotis „Antėja“ paslaugomis?Privalomas
Galima pasirinkti kelis variantus.
Kiek vidutiniškai laiko praleidžiate procedūrų ar gydytojo kabinete?
6. Kokiomis paslaugomis naudojatės?Privalomas
Galima pasirinkti kelis variantus.
7. Kuriame „Antėja“ padalinyje dažniausiai lankotės?Privalomas
8. Prašome įvertinti „Antėja“ teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę:Privalomas
Labai blogaiBlogaiVidutiniškaiGeraiLabai gerai
Kaip vertinate teikiamų paslaugų asortimentą?
Kaip vertinate padalinio, kuriame dažniausiai lankotės, darbo valandas?
Kaip vertinate padalinio, kuriame dažniausiai lankotės, registratūros personalo darbą?
Kaip vertinate padalinio, kuriame dažniausiai lankotės, slaugytojų darbą?
Kaip vertinate registravimo vizitui sistemą?
Kaip vertinate klientus aptarnaujančio centro darbą?
Kaip vertinate tyrimų rezultatų gavimo laiką?
Kaip vertinate gydytojo konsultacijos trukmę?
Kaip vertinate šeimos gydytojo bendravimą, įsigilinimą į Jūsų savijautą, teikiamas rekomendacijas?
Kaip vertinate šeimos gydytojo darbą skiriant vaistus (informavimą apie išrašomų vaistų poreikį, naudą, riziką)?
9. Ar lankydamiesi mūsų įstaigoje esate patenkinti Jūsų, kaip paciento, teisių užtikrinimu?Privalomas
(jei atsakytumėte ne, įvardinkite priežastis)
10. Ar žinote, kad turite galimybę užsiregistruoti apsilankymui dėl skubiosios medicininės pagalbos?Privalomas
11. Kaip vertinate savo bendrą pasitenkinimą „Antėja“ suteikiamų paslaugų kokybe?Privalomas
(1 – labai blogai, 10 – labai gerai)
110
Pasirinkite:
12. Kaip dažniausiai įsigyjate Jums reikalingas „Antėja“ paslaugas?Privalomas
Galima pasirinkti kelis variantus.
13. Kaip dažnai pastebite „Antėja“ reklamą?Privalomas
14. Kur dažniausiai pastebite „Antėja“ reklamą?Privalomas
Galima pasirinkti kelis variantus.
15. Kaip dažnai pasinaudojate specialiais mėnesio pasiūlymais/ nuolaidomis?Privalomas
16. Kokiais specialiais mėnesio pasiūlymais/ nuolaidomis naudojatės dažniausiai?Privalomas
Galima pasirinkti kelis variantus.
17. Ar sekate ,,Antėja‘‘ Facebook paskyrą?Privalomas
Jeigu atsakėte „Ne“ pereikite prie 19 klausimo.
18. Kokios ten skelbiamos rubrikos Jums aktualios?
Galima pasirinkti kelis variantus.
19. Ar rekomenduotumėte savo draugams ir pažįstamiems pasirinkti mūsų gydymo įstaigą?