Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Pic
16. Kokį "Scala dream" laipiojimo uolomis centro privalumą išskirtumėte? (galimi keli atsakymai)
Nebuvau aš dar ten!
Nesu susipažinęs
Privalumų nėra
nenaudojau
Kolektyvas
Nebuvau
Nebuvau nei karto
Niek nezinau
Nesu buvusi
Nezinau, nebuvau
.
Nebuvau ten
Nebuvau
Nezinau
Nezinau