Kino filmų anonsų įtaka vartotojo elgsenai

Gerb. respondente,

Esu „Vilnius Tech“ universiteto kūrybinių industrijų IV kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie tai, kaip kino anonsai veikia vartotojus eiti į kino sales ir pamatyti tam tikrus filmus. Šios apklausos tikslas – sužinoti kokie yra vartotojų kino anonsų žiūrėjimo ypatumai ir kaip tam tikri anonsuose vaizduojami efektai gali paveikti vartotoją.

Šios anketos duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslams bei baigiamojo darbo rengimui, todėl konfidencialumas garantuojamas.

Anketos užpildymas gali trukti nuo 10 iki 15 minučių. 

Dėkoju už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus!

Kino filmų anonsų įtaka vartotojo elgsenai
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą