Usertadpaupau
Vieša
Pranešti

Kempingo apgyvendinimo paslaugų vertinimas

Gerb. respondente,

 

Klaipėdos valstybinės kolegijos, verslo fakulteto, Turizmo administravimo studijų programos 2 kurso studentas Tadas Paulikas atlieka tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti kempingų apgyvendinimo paslaugų kokybę bei patrauklumą. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti kursiniame darbe ”Drevernos kempingo apgyvendinimo paslaugų vertinimo analizė''. Tyrime gali dalyvauti tik tie asmenys, kurie bent kartą yra naudojęsi Drevernos kempingo apgyvendinimo paslaugomis. Anketa yra anoniminė, todėl vardo ir pavardės ar kitų asmeninių duomenų nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymo variantų, tyrėjui svarbiausia tik asmeninė Jūsų nuomonė, kurią išreikšti sugaišite iki 10 minučių.

 

Atsakydami į anketoje pateiktus klausimus apibraukite jums labiausiai tinkančio atsakymo varianto eilės numerį, o (ir) reikiamose vietose atsakymą įrašykite

Ar esate naudojęsi Drevernos kempingo apgyvendinimo paslaugomis?
Kaip sužinojote apie Drevernos uosto kempingo teikiamas apgyvendimo paslaugas?
Kokiais kriterijais vadovaudamiesi apsistojote Drevernos uosto kempinge?
Įvertinkite kempingo paslaugų patikimumą
TaipNe
Ar buvo suteiktos visos paslaugos, kurios buvo įsigytos
Ar paslaugos buvo suteiktos sutartu/ nurodytu laiku?
Kokios savybės būtinos kempingo personalo darbuotojui? (pažymėti)
Įvertinkite aptarnavimo kokybės kriterijus, kuriais pasižymi kempingų darbuotojai (labai blogai, blogai, vidutiniškai, gerai, labai gerai)
Labai blogaiBlogaiVidutiniškaiGeraiLabai gerai
Reagavimo kokybės kriterijai (Darbuotojai noriai ir skubiai aptarnauja klientą, į klientų poreikių tenkinimą reaguojama skubiai ir pagarbiai)
Prieinamumo kokybės kriterijai (Lengva susisiekti su paslaugų tiekėju, be rūpesčių galima pasikalbėti su darbuotojais apie iškilusią problemą)
Vartotojo pažinimo kokybės kriterijai (Stengiamasi išsiaiškinti kliento poreikius su juo bendraujant , nuolatinių klientų pažinimas)
Komunikabilumo kokybės kriterijai (Kalbų mokėjimas, maloniai supažindinama su paslaugomis ir kainomis, kliento įtikinimas, kad organizacija gali spręsti jo problemas , darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į visus klientų klausimus)
Įvertinkite kempingo personalo įgudžius (1-5)
12345
Darbuotojas laikėsi išankstinės nuostatos klientui padėti ir buvo geranoriškas kliento atžvilgiu.
Darbuotojas klientui skyrė pakankamai laiko.
Darbuotojas kalbėjo normaliu balso tembru.
Darbuotojas kalbėjo aiškiai, taisyklinga lietuvių kalba.
Darbuotojo bendravo šiltai ir mandagiai.
Kaip vertintumėte kempingo pastangas suprasti vartotojo poreikius?(l.blogai; blogai; vidutiniškai, gerai, l. gerai)
Labai blogaiBlogaiVidutiniškaiGeraiLabai gerai
Žinojo ko reikalauja vertotojas
Individualus požiūris į kiekvieną vartotoją
Nuolatinių vartotojų pažinimas
Gilinimasis į vartotojo norus
Ar buvo galimybė pasinaudoti visomis kempingui būdingomis paslaugomis
TaipNe
Apgyvendinimo
Stovėjimo aikštelės
Pramogų
Maitinimo
Nuomos (laivų, dviračių ir kt priemonių)
Kaip vertinate Drevernos kempingo apgyvendinimo paslaugas? (1-10)
Jūsų lytis?
Jūsų amžius
Jūs esate