Kelių transporto priemonių tolimųjų reisų vairuotojų darbo ir poilsio režimas, bei jo kontrolė

VGTU Transporto inžinerijos fakulteto studentai vykdo apklausą, siekiant įvertinti piliečių žinias apie kelių transporto tolimųjų reisų vairuotojų darbą.

Anketa neaktyvi

Jūsų amžiaus grupė

Jūsų lytis

Jūsų išsilavinimas

Ar esate susipažinę su kelių transporto priemonių tolimųjų reisų vairuotojų darbo ir poilsio režimu, jo planavimu bei kontrole?

Kiek, Jūsų nuomone, kelių transporto priemonės vairuotojui leidžiama vairuoti nepertraukiamai?

Kokia vairuotojui yra leistina didžiausia vairavimo trukmė per parą?

Du kartus per savaitę vairuotojo trukmė gali būti prailginama:

Kam, Jūsų nuomone, reikėtų daugiau poilsio?

Kokia turi būti minimali vairavimo pertraukos trukmė, jei transporto priemonėje dirba vienas vairuotojas?

Ar užtenka, Jūsų nuomone, vairuotojui minimalios pertraukos?

Kokia yra didžiausia leistina vairavimo trukmė vairuotojui per savaitę?

Kiek mažiausiai vairuotojų sudaro ekipažą tarptautiniuose reisuose?

Ar prastova prie muitinės priimama kaip poilsis?

Kaip vadinasi prietaisas, fiksuojantis vairuotojo darbo-poilsio režimą?

Kokia valstybinė institucija kontroliuoja ekipažų darbo ir poilsio laiką?

Susikurti savo anketą